مسئول بسیج جامعه زنان سپاه خوی از تلاش های بی وقفه خواهران شهرستان در راستای جمع آوری کمک های مردمی به سیل زدگان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۲۸۶۶۳
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۷

لیدا سیرانی امروز در گفت و گو با خبرنگار بسیج در خوی از آمادگی و فعالیت صددر صد حوزه ها و پایگاه های خواهران در راستای همدردی با خواهران و برادران استان های سیل زده و آسیب دیده از حادثه طبیعی اخیر کشور خبر داد.

وی اظهار داشت: حس نوع دوستی و همیاری و کمک و امداد رسانی از وظایف و تکالیف ضروری و انسانی هر فرد است و این حس ما را برآن داشت تا آستین همت بالا زده و با نظارت و برنامه ریزی کمک های نقدی و غیر نقدی خواهران را پس از جمع آوری به استان های آسیب دیده ارسال کنیم.

وی همچنین از برگزاری جشن بزرگ نیمه شعبان در سالروز میلاد پربرکت بقیه الله الاعظم خبر داد و ابراز داشت: حوزه های تابعه در این روز با دایر کردن چادرهای امدادرسانی در حاشیه مراسم ها  اقدام به جمع آوری کمک های مردمی کردند.

سیرانی گفت: تا امروز کمک نقدی به ارزش 20 میلیون ریال جمع آوری شده، علاوه بر آن کمک های غیرنقدی اعم از چندین تخته فرش و موکت، روفرشی، پتو، اجاق گاز، انواع لباس، جوراب و کفش، حبوبات و ... توسط موکب صاحب الزمان(عج) به مناطق سیل زده ارسال شده است و تلاش خواهیم کرد تا وقتی که مشکل هموطنان حل نشده، به فعالیت های خود در حوزه ها و پایگاه ها ادامه دهیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات