در مراسم تودیع و معارفه مدیر بیمارستان فرهنگ خسروانی مطرح شد؛
رئیس شبکه بهداشت فراهان نیز در این مراسم، مدیریت در شرایط فعلی اقتصادی را کاری سخت عنوان کرد و مسئولیت ها را فرصتی برای خدمتگزاری و سنجش توانایی ها برشمرد.
کد خبر: ۹۱۲۸۶۹۷
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فراهان؛ مراسم تودیع و معارفه مدیر بیمارستان فرهنگ خسروانی با حضور دکتر علیمحمدی معاونت توسعه منابع دانشگاه علوم پزشکی اراک و جمعی از مسئولان در سالن جلسات بیمارستان برگزار شد.

دکتر علیمحمدی معاون توسعه منابع دانشگاه در این مراسم ضمن تبریک ارتقای سطح کمی و کیفی بیمارستان تقدیر از زحمات تمامی کارکنان ، از تلاش های صورت گرفته‌مصطفی جدیدی در زمان تصدی مدیریت این بیمارستان تقدیر و تشکر کرد و برای مهندس غفاری در راستای خدمت خالصانه آرزوی موفقیت کرد.

معاون توسعه منابع دانشگاه علوم پزشکی اراک با اشاره به ظرفیت و پتانسیل های موجود در بیمارستان فرهنگ خسروانی و لزوم توسعه و تکمیل این ظرفیت ها علیرغم مشکلات موجود گفت: بیمارستان فرهنگ خسروانی به علت واقع شدن در مرکز شهرستان می تواند جایگاه و مامنی در راستای خدمت رسانی به مردم باشد.

وی افزود: این بیمارستان می تواند با تکمیل پتانسیل های خود در کنار دیگر بیمارستان های منطقه کمک حال مجموعه درمان استان باشد.

دکتر حجتی رئیس شبکه بهداشت فراهان نیز در این مراسم ، مدیریت در شرایط فعلی اقتصادی را کاری سخت عنوان کرد و مسئولیت ها را فرصتی برای خدمتگزاری و سنجش توانایی ها برشمرد.

وی در ادامه از فعالیت های مدیر سابق بیمارستان فرهنگ خسروانی تقدیر کرد و از مدیر جدید خواست امور را با استفاده از تجربیات مسئولین سابق و پشتکار در راستای اهداف دانشگاه دنبال کند.

رئیس شبکه بهداشت فراهان، مدیریت در شرایط فعلی را تغییر و اصلاح فرآیندها،ساماندهی، برنامه ریزی، نظارت و کنترل عنوان و تاکید کرد: بایستی با استفاده از منابع و امکانات موجود، حداکثر کارایی و بهره برداری نمود .

مصطفی جدیدی نیز در این مراسم پذیرش مسئولیت را فرصتی دانست که خداوند متعال در اختیار افراد قرار می دهد و اظهار امیدواری کرد: افراد از این فرصت ها به نحو شایسته در خدمت به جامعه بهره برداری کنند.

ارسال نظرات