رئیس گروه آرایشی و بهداشتی وزارت صنعت با بیان اینکه تأمین مواد اولیه کارخانه‌ها با مشکل روبرو است، گفت: تولید شرکت تولی پرس متوقف نیست.
کد خبر: ۹۱۲۸۷۰۴
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج،موضوع به حاشیه رفتن شرکت تولی‌پرس و برخی بحث‌ها در مورد اعتراضات کارگری و شایعه تعطیلی کارخانه در بخش «فارس من» خبرگزاری فارس مطرح شده بود که این مسئله در پیگیری از رئیس گروه آرایشی و بهداشتی وزارت صنعت تکذیب و اعلام شد که تولید در شرکت تولی‌پرس همچنان ادامه دارد.

 

حمید آقایاری، رئیس گروه آرایشی و بهداشتی وزارت صنعت در این مورد به فارس گفت: طبق آخرین اطلاعات ما، تولید در شرکت تولی‌پرس صورت می‌گیرد و آمار تولید اسفندماه نیز در سامانه مربوط به شرکت‌های تولیدی در وزارت صنعت ثبت شده است.

وی تصریح کرد:‌ در کل کشور، صنایع با مشکل تأمین مواد اولیه روبه‌رو هستند و شرکت تولی‌پرس نیز با مشکلاتی در روند تأمین مواد اولیه روبه‌رو است ولی تولید در این شرکت متوقف نشده است.

در عین حال جمشید فروزش عضو هیأت مدیره انجمن صنایع شوینده نیز با بیان اینکه شرکت تولی‌پرس نیمه‌ تعطیل است به فارس گفت: مالکیت این شرکت، خصوصی است و به دلیل اینکه از عضویت انجمن خارج شده است، اطلاعی از آمار تولید آن نداریم.

وی افزود: مدیران این شرکت ادعا می‌کنند که تولید در حال انجام است، ولی با توجه به اینکه ما به آمار تولید آنها دسترسی نداریم، نمی‌توانیم این ادعا را تأیید یا رد کنیم.

برخی مخاطبان فارس، پیگیری موضوع مشکلات اقتصادی شرکت تولی پرس و همچنین اعتراضات کارگری و شایعات تعطیلی این کارخانه را خواستار شده بودند.

ارسال نظرات