خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: مردم مناطق مختلف آذربایجان غربی همواره یار و یاور خانواده های سیل زده هستند.
کد خبر: ۹۱۲۸۷۱۵
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۲

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، سردار سرتیپ دوم حبیب شهسواری طی سفر به مناطق سیل‌زده استان‌های ایلام و لرستان با مردم دیدار کرد و از آنها دلجویی نمود و ضمن صحبت با آنها در جریان مشکلات و کمبودهای آنها قرار گرفت.

این مسوول با مردم روستاهای سیل زده لرستان و ایلام دیدار کرد و با اهالی روستا و جهادگران آن به گفت و گو پرداخت.

همچنین بازدید میدانی، دیدار با خادمین موکب شهید حیدری بسیجیان سپاه عاشورا، بازدید از فعالیت های موکب رزمندگان ثارالله ارومیه در بخش سیل زده ماژین دره شهر ایلام، دیدار با خادمین موکب شهید حیدری بسیجیان سپاه عاشورا در پلدختر از دیگر اقدامات صورت گرفته توسط فرمانده سپاه شهدای استان به شمار می‌رود.

سردار شهسواری در جریان حضور در روستای سیل زده دمرود منطقه معمولان لرستان، با خانواده شهید افشین شاکرمی از شهدای بومی این روستا که به دلیل وقوع سیل در چادر زندگی می کردند، دیدار کرد.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با حضور در بین مردم، ضمن ابراز تاسف از اینکه هفت استان درگیر سیل شده‌اند، اظهار کرد: برای رفع مشکلات و تسهیل امور سیل زدگان، به یک ملت قدرتمند و منسجم تبدیل شده ایم و آحاد مردم در حال کمک رسانی هستند.

شهسواری بیان کرد: مردم استان ما ضمن اینکه در هشت سال دفاع مقدس با تمام وجود در جبهه های حق علیه باطل شرکت کردند، هر موقع هم احساس شود که هم وطنان در هر گوشه ای از کشور با مشکل رو به رو شده اند، برای امدادرسانی اهتمام می ورزند.

انتهای پیام

 

ارسال نظرات