خبرهای داغ:
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین از آرین غلامی دانش آموز انقلابی و شطرنج باز حریف اسراییلی؛ تجلیل کرد.
کد خبر: ۹۱۲۸۷۴۲
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۸

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج؛ سردار سپهر،جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفان در مراسم تجلیل از آرین غلامی،ورزشکار نوجوان و شطرنج باز حریف رژیم اشغال گر قدس که از مبارزه با این رقیب امتناع کرد،گفت: غلامی و امثال آنها از رویش های انقلاب اسلامی هستند که در صحنه مقابله با استکبار جوان مردانه ایستادگی می کنند.امروز در برهه ای از زمان قرار داریم که خداوند متعال به ملت ما لطف کرده تا برگزیده ی بهترین امت تاریخ بشریت باشیم و توفیق تدین و جهاد در راه خداوند متعال را پیدا کرده ایم‌.

ورزش علیه اشغال/ورزشکاران در خط جهاد با دشمنان هستند/اخلاق، ایثار و جهاد با دشمن سرلوحه ورزشکاران شود
جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد:قران کریم به ما مسلمانان سفارش می کند تا با جان و مال و آبرو در برابر دشمنان مبارزه کنیم و در همین راستا اقدام شطرنج باز نوجوان ما به حدی ارزشمند بود که رهبر انقلاب ایشان را به دیدارشان پذیرفتند.یقینا حضرت ولیعصر ارواحنا فدا نیز از این اقدام خشنود خواهند بود اما از این اقدام مهم تر آن است که همواره در زندگی به وظایف دینی؛مکتبی و انقلابی خود عمل کنیم.

ورزش علیه اشغال/ورزشکاران در خط جهاد با دشمنان هستند/اخلاق، ایثار و جهاد با دشمن سرلوحه ورزشکاران شود
سردار سپهر عنوان کرد:ورزشکارانی که در مقابل رژیم منحوس صهیونیستی مبارزه نمی کنند در واقع در میدان جهاد از مواهب زودگذر دنیایی امتناع کرده و حاضر نیستند با دشمن انسانیت و کودکان فلسطینی دست دوستی دهند.

ورزش علیه اشغال/ورزشکاران در خط جهاد با دشمنان هستند/اخلاق، ایثار و جهاد با دشمن سرلوحه ورزشکاران شود
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفان افزود:امثال آرین غلامی کسانی هستند که با دشمنان بشریت جهاد کرده و عناوین دنیایی را به رضایت الهی بخشیدند و اعتقاد داریم که همه ورزشکاران باید در تمام عرصه ها اخلاق ایثار و جهاد را سرلوحه کار خود قرار دهند.
وی افزود:باید مبارزه با رژیم صهیونیستی را تعالی بخشیده و در زندگی برای مبارزه اهریمن های که دایم پیش روی ماهستند آماده شویم و اراده خود را در برابر نفس،شیطان تسلیم نکنیم.
سردار سپهر خاطرنشان کرد: در پایان طبق گفته رهبری به جوانان توصیه می کنم که سه رکن تهذیب تحصیل و ورزش را سرلوحه کار خود قرار دهند تا به اهداف دنیایی و اخروی خود برسند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها