سرهنگ اکبری گفت:اولین محموله کمک های مردمی شهرستان کمیجان که طی روزهای گذشته توسط حوزه های مقاومت وپایگاه های بسیج جمع آوری شده بود و شامل لوازم منزل و مواد غذایی پوشاک و...به مناطق مختلف سیل زده ارسال شده است.
کد خبر: ۹۱۲۸۷۴۴
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از کمیجان؛سرهنگ پاسداررشیداکبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان ازااعزام محموله کمک های مردمی شهرستان کمیجان به مناطق سیل زده خبردادوگفت:در مجموع ارزش ریالی این کمک ها تا به امروز یک میلیارد و ریال بوده است.

وی افزود:مردم ولایت‌مدار وشریف شهرستان کمیجان کمک‌های غیرنقدی خود را به پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت شهرستان کمیجانتحویل دهند تا در سریع‌ترین زمان اقلام مورد نیاز هموطنان سیل‌زده به این مناطق ارسال شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان اظهارکرد:در این بازده زمانی حضور چشمگیر اقشار مختلف مردم در مساجد و محلات مراکز و جمع‌آوری بسیج در حوزه های مقاومت وبسیج حس کمک به هموطنان خود را نشان می‌دهد و هر كسی تلاش می‌كند در حد توان خود در این راه قدم بردارد.

وی خاطرنشان کرد:بسیجیان شهرستان کمیجان درآمادگی کامل هستند تادرصورت نیاز به امدادرسانی وکمک به مناطق سیل زده باروحیه ای جهادی وانقلابی حاضرشده وانجامماموریت نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات