مدیرکل ورزش و‌جوانان استان مرکزی مطرح کرد

سمن های جدید موجب ایجاد فعالیتهای بیشتر حوزه جوانان شده اند

مدیرکل ورزش و‌جوانان استان مرکزی گفت : سمن های جدید اراک موجب ایجاد رونق بیشتر در فعالیتهای حوزه جوانان شده اند که حمایت از جوانان کماکان در دستور کار این اداره کل است.
کد خبر: ۹۱۲۸۷۵۴
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۶

عابد حقدادی مدیرکل ورزش و‌جوانان استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی گفت : خانه جوان اراک در سال گذشته و با پیگیری مستمر اداره کل و‌ حمایت استانداری افتتاح و در حداقل زمان خانه جوان تجهیز و در اختیار جوانان علاقه مند قرار گرفت؛ خوشبختانه در این مدت اتفاقات خوبی در این حوزه رخ داده و‌ بدون شک حمایت از این بخش و جوانان مستعد استان کما فی السابق در دستور کار اداره کل است.

وی اضافه نمود : در ماه های گذشته شاهد افزایش حجم و کیفیت برنامه های خانه جوان بوده ایم که علت آن برنامه ریزی و‌ اضافه شدن سمن های جدید در شهرستان اراک بوده است.

مسئول اداره ورزش و جوانان شهرستان اراک مطرح کرد :

با نیازسنجی و برنامه ریزی انجام شده فعالیتهای حوزه جوانان اراک در مسیر مناسبی قرارگرفته است.

محمد مرادی مسئول اداره ورزش و جوانان شهرستان اراک به خبرنگارخبرگزاری بسیج استان مرکزی گفت : خانه جوان اراک از اواسط سال گذشته تحویل اداره ورزش و جوانان اراک شده است و‌ در این مدت تلاش شد تا بهترین برنامه ها در اولویت قرار گیرد تا با تلاش ، نیازسنجی و برنامه ریزی انجام شده این امر مهم محقق شود و برنامه ها در مسیر مناسبی قرار گیرند تا جایی که در بهمن ماه سال قبل و به مناسبت چهلمین سالروز پیروز انقلاب شاهد اجرای بیش از یکصد برنامه در محل خانه جوان بودیم.

وی ادامه داد : با توجه به اینکه بخش عمده ای از جمعیت کشور را قشر جوان تشکیل میدهد امید میرود توجه به این قشر در کشور تبدیل به یک گفتمان شود و شاهد افتخارآفرینی جوانان عزیز در عرصه های مختلف ملی و بین المللی باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار