سیدیان مدیر آموزش وپرورش سقز به همراه معاونین وتعدادی از فرهنگیان ودانش آموزان سقزی به نشانه محکومیت اقدام خصمانه آمریکا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به نمایندگی از ۲۵۰۰۰ نفر از جامعه آموزش وپرورش این شهرستان صبح امروز با فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان سقز دیدار وحمایت همه جانبه شان را از سپاه وپرسنل آن اعلام نمودند.
کد خبر: ۹۱۲۸۷۷۶
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سیدیان مدیر آموزش وپرورش سقز به همراه معاونین وتعدادی از فرهنگیان ودانش آموزان سقزی به نشانه محکومیت اقدام خصمانه آمریکا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به نمایندگی از ۲۵۰۰۰ نفر از جامعه آموزش وپرورش این شهرستان صبح امروز با فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان سقز دیدار وحمایت همه جانبه شان را از سپاه وپرسنل آن اعلام نمودند.

در این دیدار سید رحمان سیدیان ضمن تبریک روز پاسدار، جانباز و جوان، برای تمامی کارکنان این نهاد مقدس آرزوی موفقیت و سلامتی نمود و گفت: ان شاءالله بتوانیم با همکاری و همفکری یکدیگر، گام‌های موثری برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی برداریم.

سیدیان تصریح کرد: با این اقدام سخیف ترامپ، محبوبیت و اقتدار نیروی مردمی سپاه بیشتر از هر زمان دیگری خواهد شد.

وی بر همدلی و هم افزایی همیشگی بین دو نهاد آموزش و پرورش و سپاه تأکید کرد و با تقدیر از اقدامات مهم سپاه در عمران و آبادانی مناطق محروم تصریح کرد: ما فرهنگیان شهرستان سقز اعلام می‌کنیم که همچنان خود را از جنس سپاه و سپاه را از جنس خود می‌دانیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سقز ضمن تأکید بر این که حضور مقتدرانه و دلسوزانه سپاه در تمامی جوانب فرهنگی، سیاسی، نظامی و اجتماعی بر همگان محرز است، اظهار داشت: با این حرکت بیشرمانه رییس جمهور آمریکا، محبوبیت سپاه در بین مردم بیشتر شده است.

در ادامه نیز فرمانده سپاه با قدردانی از حضور آنان، از تعامل بسیار خوب مدیر آموزش و پرورش و همکارانشان با سپاه پاسداران تشکر نمود.

سرهنگ جمشید رضایی افزود: مجموعه فرهنگی شهرستان بخصوص آموزش و پرورش حضورشان در همه عرصه‌ها بسیار موثر بوده است.

وی با تأکید بر این که سپاه امروزه بیشتر از همیشه در دل آحاد مختلف مردم جا باز کرده است، ادامه داد: ما انجام کار فرهنگی را هدف اصلی خودمان میدانیم و در این راستا با تعامل خوب و ارتباط تنگاتنگ این دو نهاد برای پیشرفت و تقویت بعد دینی و ایمانی نسل جوان و نوجوان تلاش خواهیم کرد.

سرهنگ رضایی با اشاره به این که آمریکا سرخورده از شکست‌ها و ناکامی‌های خود در منزوی کردن ایران اسلامی با وقاحت و بی شرمی در روزی که به نام روز پاسدار نامیده شده است، سپاه پاسداران را جزء گروه‌های تروریستی اعلام کرده است، افزود: قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست تروریست‌ها توسط آمریکا، نشانگر عمق کینه‌ورزی، سفاهت و جهالت این رژیم و رییس جمهوری آن است.

وی با خطاب قرار دادن دانش آموزان در شرایط سخت و حساس کنونی اظهار داشت: دانش آموزان به عنوان آینده داران مملکت اسلامی، باید بیشتر همت به خرج داده و در برابر هجمه فرهنگی دشمنان، برای عزت و افتخار ایران اسلامی بیشتر از خود مایه بگذارند.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات