خبرهای داغ:
بهرامی گفت: تفاهم نامه بیمه مددجویان شهری کمیته امداد با سازمان بیمه سلامت با هدف خدمت رسانی بیشتر به قشر آسیب پذیر امضا شده و در راستای توسعه بیمه همگانی رایگان دولت است.
کد خبر: ۹۱۲۸۷۹۹
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، در مراسمی که در محل بیمه سلامت با حضور علی مؤمنی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی و قاسم بهرامی مدیرکل بیمه سلامت استان و جمعی از خبرنگاران برگزار شد زمینه انتقال ۱۴ هزار مددجوی بیمه شده کمیته امداد استان به بیمه سلامت مهیا شد.

در این مراسم که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) و موهبتی رئیس سازمان بیمه سلامت کشور امضا شد بیش از یک میلیون نفر از بیمه شدگان تحت پوشش کمیته امداد به سازمان بیمه سلامت منتقل شدند تا از بیمه ایرانیان برخوردار شوند. تفاهم نامه بیمه سلامت استان قزوین و کمیته امداد امام خمینی(ره) برای انتقال بیمه شدگان این نهاد به بیمه سلامت همزمان با سراسر کشور در استان قزوین امضا شد.

قاسم بهرامی در این مراسم گفت: بیمه شدگان درمان بخش شهری تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی از امروز تحت پوشش بیمه سلامت قرار می‌گیرند و هیچ فرقی بین این افراد و سایر شهروندان وجود نخواهد داشت که این کار به تکریم مددجویان منجر می‌شود.

وی بیان کرد: تفاهم نامه بیمه مددجویان شهری کمیته امداد با سازمان بیمه سلامت با هدف خدمت رسانی بیشتر به قشر آسیب پذیر امضا شده و در راستای توسعه بیمه همگانی رایگان دولت است.

بهرامی اضافه کرد: انتقال فعالیت و اطلاعات پویش افراد کمیته امداد انجام می‌شود و در حال حاضر بیمه سلامت فقط خدمات بیمه پایه در تأمین می‌کند و بیمه تکمیلی با کمیته امداد است و ارائه خدمات فعلاً با همان کارت‌های قبلی داده می‌شود تا دفترچه بیمه جایگزین شود.

مدیرکل بیمه سلامت استان قزوین تصریح کرد: حدود ۵۰۰ میلیارد تومان مجموع طرح هزینه دارد که ۱۰۰ میلیارد تومان هم باید بیمه سلامت اضافه کند تا جوابگوی نیازها باشد و با این کار یک میلیون نفر از مددجویان منتقل می‌شوند و تحت پوشش بیمه سلامت کشور قرار می‌گیرند.

وی اضافه کرد: امیدواریم تا پایان امسال بتوانیم دفترچه‌های بیمه خدمات درمانی را حذف کرده و با کد ملی پذیرش بیماران در همه مراکز درمانی صورت گیرد.

بهرامی گفت:۱۵۰ هزار نفر در استان در این دولت دفترچه رایگان گرفته‌اند و خدمات بیمه‌ای در این دوره بیشتر شده و در سراسر کشور بیش از ۴۰ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت هستند و ۸۰ درصد اعتبارات توسط دولت تأمین می‌شود و فقط ۶ میلیون نفر حق بیمه می‌دهند و باید در ادامه کار هم دولت کمک کرده و اعتبار لازم را تأمین کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها