خبرهای داغ:
فرماندهی ارشد نظامی آجا استانهای قزوین و زنجان گفت: ارتش مردمی با رهبری فرمانده کل قوا به عنوان بازویی پرتوان در پاسداری از مرزهای آبی و خاکی همواره ثابت قدم بوده و نقش آفرینی ارتش در برقراری امنیت و آرامش در بدو انقلاب و دوران جنگ و بعد از آن برگ زرینی بر تاریخ نیروهای مسلح است.
کد خبر: ۹۱۲۸۸۲۰
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، مراسم رژه نیروهای مسلح با حضور آیت اله عابدینی نماینده ولی فقیه د استان، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین، سردار شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان، امیر فلاحی فرماندهی ارشد نظامی آجا استانهای قزوین و زنجان و جمعی از مسوولان استان، به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

در این مراسم امیر فلاحی فرماندهی ارشد نظامی آجا استانهای قزوین و زنجان ضمن بزرگداشت یاد شهدای دفاع مقدس بیان کرد: آسایش امروز نتیجه جانفشانی خون شهدایی است که از هستی خود گذشتند و ما نیز پاسدار پرچم آنان هستیم تا این پرچم را به دست صاحب واقعی آن برسانیم.

وی گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران، بصیرت عمیق بنیانگذار انقلاب و نمایانگر پیوند عمیق بین ملت، ارتش و رهبری است.

فرماندهی ارشد نظامی آجا استانهای قزوین و زنجان اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب در شرایطی که دشمنان نغمه انحلال ارتش را سرداده و ارتش در حساسترین حیات خود قرار داشت امام نقشه دشمنان را نقش برآب کرده و فرمان تاریخی خود مبنی بر برقراری ارتش را صادر کرد.

امیر فلاحی عنوان کرد: روز ارتش، روز حیات دوباره ارتش است و یادآور تجدید میثاق غیورمردانی است که در راه تحقق آرمانهای خود گام برداشتند. ارتش حیات خود را در میان آتش و خون از نو آغاز کرد و تا امروز آزمونهای مختلفی را با اقتدار پشت سر گذشت.

وی افزود: جایگاه ارتش بر هیچ کسی پوشید نیست. ارتش مردمی با رهبری فرمانده کل قوا به عنوان بازویی پرتوان در پاسداری از مرزهای آبی و خاکی همواره ثابت قدم بوده
و نقش آفرینی ارتش در برقراری امنیت و آرامش در بدو انقلاب و دوران جنگ و بعد از آن برگ زرینی بر تاریخ نیروهای مسلح است.

فرماندهی ارشد نظامی آجا استانهای قزوین و زنجان تصریح کرد: امروزه وجود هشت هزار کیلومتر مرز مشترک بین ایران وکشورهای همسایه، ایران را در وضعیت خاصی قرار داده و ارتش با تکیه بر نیروی مردمی و توکل به بخدا توانسته امنیت پایداری را برای ارتقا امنیت کشور ایجاد کند.

امیر فلاحی اضافه کرد: نیروهای مسلح با تعامل توانسته اند ایران را به عنوان یک جزیره امن تبدیل کرده و ارتش جمهوری اسلامی توانسته لقب ارتش حزب اله را از فر انده کل قوا دریافت نماید.ارتش جمهوری اسلامی ایران، تنها ارتش مکتبی جهان است که توانسته برای حفظ آرمانهای امام و مقام معظم رهبری تلاش نماید.

وی گفت: امروز کسوت ارتش بر تن هر فرد ایرانی، در واقع عزت و غرور و افتخار را به همران دارد. امروز ارتش با تقدیم 48 هزار شهد و 126 هزار جانباز وفاداری خود را به اثبات رسانده است.

امیر فلاحی بیان کرد: نیروهای مسلح با استفاده از توان بالقوه در زمان بحران و حوادث به مردم خدمت رسانی می نمایند و ارتش در استانهای سیل خیز با تجهیزاتی که داشته وظیفه ذاتی خود یعنی خدمت به مردم و پا در رکاب انجام داده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها