توسط کانون بسیج مهندسین صنعتی شهید تندگویان مناطق نفت خیز جنوب صورت گرفت:
دو گردان رزم بسیج حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان، وزارت نفت جنوب اقدام به تشکیل و اعزام ۲۰ گروه جهادی فعال از ابتدای وقوع سیلاب در خوزستان که به کمک مردم شتافته و فعالیت های امدادی سامان یافته ای را برای ایجاد سیل بند، ایمن سازی مناطق پایین دست رودخانه و کاهش صدمات سیل آغاز کرده اند.
کد خبر: ۹۱۲۸۸۴۳
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۳

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، دو گردان رزم بسیج حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان وزارت نفت جنوب به استعداد ۴۰۰ نفر برای کمک به مردم و حفاظت از تاسیسات نفتی همجوار با مسیر سیلاب به حال آماده درآمده اند.

✔️مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در دیدار با بسیجیان حاضر در حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان از هماهنگی فرماندهی و آمادگی نیروهای بسیجی از ابتدای وقوع پدیده سیل قدردانی کرد.

✔️پایگاه های مقاومت تابعه حوزه مقاومت بسیج شهیدتندگویان در ستاد مناطق نفتخیز و شرکت های تابع نیز برای مقابله با سیل و کمک به کاهش عوارض سیلاب به حال آماده باش درآمدند.

✔️همچنین حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان با تشکیل و اعزام ۲۰ گروه های جهادی فعال از ابتدای وقوع سیلاب در خوزستان به کمک مردم شتافته و فعالیت های امدادی سامان یافته ای را برای ایجاد سیل بند، ایمن سازی مناطق پایین دست رودخانه و کاهش صدمات سیل آغاز نموده است.

✔️افزون بر این هر یک از پایگاه های تابعه در شرکت ها ۵۰ نفر نیروی داوطلب برای مشارکت در عملیات امداد و نجات، اختصاص داده اند.

✔️شایان ذکر است حوزه مقاومت بسیج شهیدتندگویان وزارت نفت جنوب به عنوان بزرگترین حوزه مقاومت اداری کشور  افزون بر ۳۲هزار عضو داردکه ۲۲ هزار نفر در اهواز و مابقی نیروها در حوزه فعالیت شرکت های نفتی خارج از اهواز به خدمت مشغول اند.

ارسال نظرات