خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه شهید نوژه همدان عنوان کرد

استقامت و بصیرت رمز ایستادگی نیروها در جبهه‌ها

فرمانده پایگاه شهید نوژه همدان با تأکید بر داشتن بصیرت و استقامت، با اشار به دوران دفاع مقدس تصریح کرد: رمز ایستادگی نیروها در جبهه استقامت و بصیرت نیروها بود.
کد خبر: ۹۱۲۸۸۶۸
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۲

استقامت و بصیرت رمز ایستادگی نیروها در جبهه‌هابه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، امیر سرتیپ دوم خلبان محمد زال‌بیگی صبح امروز در مراسم روز ارتش ضمن گرامیداشت ۲۹ فروردین سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران و تبریک فرا رسیدن نیمه شعبان با اشاره به سخنی از امیرالمؤمنین(ع)، اظهار داشت: جز کسانی که با بصیرت و با استقامت باشند هیچکس نمی‌تواند این پرچم را حفظ کند.

وی با تأکید بر داشتن بصیرت و استقامت، با اشار به دوران دفاع مقدس تصریح کرد: رمز ایستادگی نیروها در جبهه استقامت و بصیرت نیروها بود.

فرمانده پایگاه شهید نوژه همدان در ادامه با اشاره به چند نمونه از خدمات شایان ارتش، ابراز داشت: ایمان و بصیرت، ایستادگی و استقامت، داشتن روحیه ایمان و اخلاق نیک، پایبندی به ارزش‌ها، در خدمت مردم بودن و احساس فدارکاری و جانفشانی از خصوصیات ارتش جمهوری اسلامی است.

وی ادامه داد: محبوب و در دل مردم بودن، تعلق به مردم داشتن، مورد تکریم مردم بودن، آمیختگی با مردم و در کنار آنها بودن، پیوستگی با مردم و... از دیگر خصوصیات ارتش جمهوری اسلامی است که در زمان انقلاب و در زمان بازسازی و در زمان دفاع مقدس و... نمایان است.

امیر زال‌بیگی در خصوص نقش ارتش در جنگ تصریح کرد: در عملیات‌های جنگی پیچیده نقش برجسته ارتش در عملیات‌های دفاع مقدس به خوبی نمایان شد و اکنون نقش برجسته نیروهای مسلح در زمان بلایای طبیعی و غیره مشخص است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به لطف خداوند نیروهای مسلح در کنار مردم خواهد بود تا آن را به‌دست حضرت مهدی(عج) برساند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار