در مراسم اعیاد شعبانیه در شهرکرد بیان شد؛

ماه شعبان منسوب به خاتم انبیاء است

مراسم اعیاد شعبانیه با حضور خواهران به همت پیروان عترت هیأت رزمندگان اسلام استان در شهرکرد برگزارشد.
کد خبر: ۹۱۲۸۸۷۳
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛  دراین مراسم حجت الاسلام محمدی باتبریک اعیاد شعبانیه میلاد سرور آزادگان جهان حضرت امام حسین و پرچمدار قیام عاشورا حضرت قمربنی هاشم و چهارمین مهر سپهر ولایت و امامت حضرت امام سجاد و جوان برومند سیدالشهدا حضرت علی اکبر علیهم السلام، به بیان فضایل ماه شعبان پرداخت.

 

وی افزود:شعبان ماه بسیارشریفى است و به خاتم انبیاء حضرت محمد مصطفی صَلَّى اللهِ عَلِیهِ وَآله وسلم منسوب است و آن حضرت این ماه را روزه مى‌گرفت و به ماه مبارک  رمضان وصل مى‌کردند.

 

کارشناس مسایل دینی اظهارکرد: درماه شعبان شخصیت های بزرگ و ارزشمند جهان اسلام که از ستارگان  آسمان ولایت و امامت هستند دیده به جهان گشوده اند.

 

وی ادامه داد: در نیمه این ماه با خیر و برکت،ولادت سراسر نور قطب عالم امکان بقیت الله الاعظم حضرت اباصالح المهدی ارواحنافداه است که خداوند به وسیله آن حضرت زمین را پس از آنکه از ظلم و ستم و بی عدالتی پر شده، از عدل و داد پر می کند.

 

کارشناس مسایل دینی افزود:در برخی از روایات شب نیمه شعبان، شب قدر ذکر شده  که پیشوایان دینی به احیاء و شب زنده داری آن سفارش و تأکید کرده اند.

 

تلاوت قرآن ، مولودیه خوانی و پذیرایی از دیگر برنامه های اعیاد شعبانیه بود.

ارسال نظرات