استاد حوزه و دانشگاه:

استکبار جهانی از قدرت ولایت و سربازان ولایی هراس دارد

دشمنان انقلاب اسلامی از قدرت ولایت و سربازان ولایی که با شجاعت و دلاوری بی نظیر و عزت و نفوذ ناپذیری مقابل مستکبران می ایستند هراس دارند.
کد خبر: ۹۱۲۸۸۷۵
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ آئین جشن میلاد حضرت علی اکبر علیه السلام و گرامیداشت روز جوان سرباز در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام برگزار شد.

این مراسم جشن در حسینیه آیت الله بهاءالدینی ستاد فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با قرائت آیاتی از کلام الله مجید، سرود ملی جمهوری اسلامی و برنامه های متنوع فرهنگی برگزار گردید.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر صفی، استاد حوزه و دانشگاه در این مراسم به تبیین ویژگی های بارز حضرت علی اکبر علیه السلام و دلایل الگو شدن آن حضرت برای جوانان پرداخت.

دکتر صفی گفت: همراهی با ولایت تا آخرین لحظات عمر از شاخصه های بارز حضرت علی اکبر و یاران حضرت سیدالشهداء علیه السلام در واقعه کربلا بود.

وی، افزود: با مقایسه زندگی مؤمنانه و غیرمؤمنانه درمی یابیم که آرامش از آن کسانی است که مؤمنانه در این دنیا زندگی می کنند.

استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد:  یاران حضرت سیدالشهداء علیه السلام 6 خصلت داشتند که آنها را الگوی ما قرارداده است و این شاخصه ها عبارتند از؛ معرفت و فهم بالای دین، تولی و تبری، رهایی و آزادی از هر قید و وابستگی، صبوری، ایثار و ازخودگذشتگی و شیفتگی به عبادات.

دکتر صفی گفت: شهامت و شجاعت و نداشتن ترس از مرگ نشانه مؤمنانی است که ایمان انقلابی دارند و بر اساس شاخصه های قرآنی عمل می کنند و دشمن از این گونه افراد و جوانان هراس دارد.

وی، تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی از قدرت ولایت و سربازان ولایی که  با شجاعت و دلاوری بی نظیر و عزت و نفوذ ناپذیری مقابل مستکبران می ایستند،  هراس دارند.

گفتنی است: مولودیه خوانی، قرائت شعر، اجرای برنامه های سرگرمی، نمایش کلیپ و نماهنگ و خاطره گویی از دیگر برنامه های این مراسم جشن بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار