خبرهای داغ:
همسر شهید مدافع حرم "جلالی‌نسب" گفت: شیفتگی و دلدادگی به اهل بیت (ع) و رهبری و حریم ولایت و اطاعت بی‌چون‌وچرا و عمل به دستورات، ولی فقیه بدون هیچ قید و شرطی از جمله خصوصیات همسرم بود.
کد خبر: ۹۱۲۸۸۷۷
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، انتظار به سر رسیده و پیکر شهید به میهن بازگشته است، احمد به سفری رفته بود که بازگشت نداشت، مسافران این سفر رشادت و مردانگی و شجاعت را در عمل اثبات و در دفاع از حرم حضرت زینب (س) جانفشانی کردند.

شهید احمد جلالی نسبت در ۲۲ آذر سال ۱۳۹۵ در نبرد با تروریست‌های تکفیری در شهر تدمر سوریه به فیض شهادت نائل آمد و مفقودالاثر شد، اما پس از دو سال پیکر پاک ایشان به میهن بازگشت.

احمد همان گونه که در وصیت نامه‌اش تاکید کرد هیچ علاقه‌ای به مسائل مادی نداشت، عشق و علاقه به اهل بیت (ع) سبب می‌شود در مسیری که معصومین تبیین کردند حرکت کرده و همانند سید و سالار شهیدان اباعبدالله (ع) جان خود را فدا کند.

شهید جلالی نسب نشان داد علاقه به اهل بیت (ع) در خون و گوشت وی وجود دارد و این علاقه سبب شد قید همسر و ۴ فرزند و نوه شیرین زبانش را بزند و جان شیرین خود را در دفاع از حرم حضرت زینب (س) فدا کند.

احمد با شهادتش نشان داد شیرمردان سپاه در همه صحنه‌های دفاع از حریم اهل بیت (ع) و خاک و ناموس و وطن حضور دارند وهمواره این موضوع را در عمل اثبات کردند که هیچ گونه تحریم و اقدامی آن‌ها را از هدفشان باز نمی‌دارد.

شهید جلالی نسب رزق حلال و تربیت دینی و اسلامی توأم با عشق به ائمه معصومین (ع) را سرلوحه دفتر پربرگ زندگی‌شان می‌دانست که در نتیجه در سایه حرکت در مسیر چنین باور و اعتقادی به شهادت رسید.

فرزندان پاک و مخلص بسیج و سپاه و روحانیت هر لحظه و در هرکجا که پای دفاع از اسلام و تشیع و مکتب اهل بیت (ع) و همچنین خاک وطن در میان باشد حضور دارند که این حضور امروز به خوبی در شهر‌های سیل زده خوزستان و پلدختر نمایان است و هیچ چشم بینا و صاحب تفکری نمی‌تواند آن را کتمان کند مگر سلبریتی که خود را به خواب بزند و حقایق را کتمان و نمک به زخم سیل‌زدگان بزند.

شهید جلالی‌نسب جان مبارک خود را فدا کرد و به درجه رفیع شهادت نائل شد، احمد در وصیت نامه‌اش گفت که خدا را شاهد و ناظر می‌گیرم که مسائل مادی و هیچ اجباری در این راه نبوده است، پس از دو سال پیکر پاکش به کشور بازگشت و عطر وجودش سراسر شهر قم را فرا گرفت و در قطعه شهدای مدافع حرم گلزار شهدا به خاک سپرده شد.

شهربانو صداقت نیا مادر شهید جلالی نسب اظهار داشت: احمد با برگزیدن حیات باقی بر فانی و انجام همه امور دنیوی بر پایه و اساس اصل اخروی اثری جاوید خلق کرد.

وی افزود: پسرم در زمینه کمک به نیازمندان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کرد و همچنین در زمینه هدایت نسل جوان رفتاری پسندیده داشت و سبک اسلامی را مورد تاکید قرار می‌داد.

معصومه شم‌آبادی همسر شهید جلالی نسب نیز اظهار داشت: شیفتگی و دلدادگی به اهل بیت (ع)، رهبری، حریم ولایت و اطاعت و عمل به دستورات، ولی فقیه بدون هیچ قید و شرطی از جمله خصوصیات همسرم بود.

وی افزود: احمد پیوسته به همسر و فرزندانش پیروی از ولایت ائمه اطهار (ع) و، ولی زمان خود امام خامنه‌ای را یادآور می‌شد و همچنین خود را مدیون دین مبین اسلام و رهبری و انقلاب دانسته و از هیچ کوششی برای دفاع از حریم ولایت دریغ نمی‌کرد.

شم‌آبادی تصریح کرد: شهید جلالی نسب با نرمی کلام و گفتار و رفتار و کردار خویش آموزه‌های دینی را به اطرافیانش متذکر می‌شد به‌گونه‌ای که صحبت‌های از دل‌برآمده وی بر ضمیر دل‌های تشنه می‌نشست و به باروری معرفت دینی آنان در این حیات دنیوی می‌انجامید.

همسر شهید جلالی نسب خاطرنشان کرد: احمد اهمیت حجاب و پوشش اسلامی را با زبانی کودکانه برای دختران کوچک اقوام و دوستان به نحوی بازگو می‌کرد که آنان با واژه حجاب مأنوس شده، به‌گونه‌ای که آن را جزء جدایی‌ناپذیر از زندگی خویش می‌دانند و همواره بر این مهم مقید و پایبند هستند.

گزارش: سیداحمد نجفی
ارسال نظرات
پر بیننده ها