خبرهای داغ:
امام جمعه میانه در همایش طلاب و روحانیون این شهر، بر تقویت معنویت در بین آحاد مردم تاکید کرد و گفت: وظیفه روحانیت، حفظ دین، معنویت و ارزش هاست.
کد خبر: ۹۱۲۸۹۰۷
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام عبدالله محمدی امر تبلیغ را بسیار حائز اهمیت دانست و بر نقش تبلیغی روحانیون اشاره کرده و گفت: روحانیون به عنوان هدایتگران در مساجد، باید در تربیت جوانان مومن و انقلابی، ایفای نقش کنند.

   مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه نیز در ادامه ضمن قدردانی از حمایت های مردم از سپاه به عنوان نهادی انقلابی، اظهار کرد: سپاه همیشه حامی مستضعفان جهان و ارزشهای انقلاب اسلامی بوده و هست، و اصلی ترین وظیفه اش دفاع از ارزشهای انقلابی و اسلامی است.

   حجت الاسلام حسن امیرنژاد بر نقش بسیج طلاب به عنوان الگویی برای دیگر اقشار بسیج تاکید کرد و افزود: طلاب بسیجی باید با حضور در جمع دانشجویان، دانش آموزان و محلات بسیج در تربیت جوانان نقشی موثر ایفا کرده و با درک و همراهی جوانان در عملی شدن گام دوم انقلاب تلاش کنند.

   وی در ادامه طی حکمی؛ حجت الاسلام علی امینی را به عنوان فرمانده پایگاه مقاومت بسیج طلاب شهید بهشتی میانه معرفی و از  خدمات حجت الاسلام مسعود ساعدی فرمانده قبلی این پایگاه، قدردانی کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها