امام جمعه مراغه:

قدر نعمات انقلاب و جمهوری اسلامی را بدانیم

عضو خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه در رژه نیروهای مسلح این شهرستان به مناسبت گرامیداشت روز ارتش، اظهارداشت: ارتش از یادگارهای امام راحل است و باید در شرایط حساس کنونی قدر داشته های خودمان از جمله ارتش و دیگر نیروهای مسلح و نعمات انقلاب و جمهوری اسلامی را بدانیم.
کد خبر: ۹۱۲۸۹۱۶
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی  افزود: امنیت نعمت بزرگی است و در صورت فقدان، به مراتب بیشتر قدر آن را خواهیم دانست.
وی گفت: امنیت امروز کشور را مدیون ایثارگری ها و رشادت های نیروهای مسلح هستیم و باید قدر نیروهای مسلح کشورمان را بدانیم چراکه در شرایط سخت هیچ گاه ملت و انقلاب اسلامی را تنها نگذاشته اند.
حجت الاسلام پورمحمدی افزود: وظیفه همه ما احترام به تامین کنندگان امنیت کشور و دعا و پشتیبانی از آن هاست.
وی اضافه کرد: ارتش در قدرت نظامی خلاصه نمی ‌شود، بلکه ایستادن کنار مردم در سختی ‌ها و حوادثی همچون سیل،پ و زلزله و همچنین خدمات‌رسانی در حوزه بهداشت، درمان و سازندگی در مناطق محروم از دیگر اقدامات ارتش در صحنه انجام وظایف اجتماعی به شمار می‌ رود.
حجت الاسلام پورمحمدی اضافه کرد: صحنه زیبایی که در روزه های اخیر شاهد آن بودیم اتحاد و همدلی تمامی نیروهای مسلح اعم از ارتش، سپاه و نیروی انتظامی در صحنه کمک رسانی به سیل زدگان کشور بود که این اتحاد پاسخ و سیلی محکم به دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب اسلامی است.
وی اضافه کرد: در شرایط حساس همواره شاهد اتحاد و همدلی در بین نیروهای مسلح هستیم و امیدواریم که این اتحاد برای همیشه ادامه داشته باشد.
حجت الاسلام پورمحمدی ادامه داد: دلاورمردان ارتش، سپاه، بسیج و تمام نیروهای مسلح امروز مقتدر و آبرومند بر قله های افتخار می درخشند و امنیت کیان ایران اسلامی را تامین می کنند.
در این مراسم یگان های مختلف سه گانه ارتش شامل گروه 11 توپخانه، تیپ 221 مستقل شهید خسروتاش و پشتیبانی منطقه چهار به همراه نیروهای سپاه، نیروی انتظامی و بسیج، آمادگی های رزمی و دفاعی خود را در قالب رژه با صلابت نیروهای مسلح مستقر در مراغه به نمایش گذاشتند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار