جانشین فرمانده سپاه روح‌الله در تشریح اقدامات به مناطق سیل‌زده عنوان کرد
جانشین فرمانده سپاه روح الله گفت: در استان خوزستان بیش از 250 روستای حادثه دیده از سیل، تحت پوشش استان مرکزی هستند که تاکنون اقدامات قابل توجهی برای رفع مشکلات سیل‌زدگان در آنها انجام شده است.
کد خبر: ۹۱۲۸۹۲۹
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۰

سرهنگ پاسدارمحسن گلشن زاده جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی با اشاره به ماموریت گرفتن استان مرکزی به عنوان معین استان‌های لرستان و خوزستان در سیل اخیر گفت: در استان خوزستان بیش از 250 روستای حادثه دیده از سیل، تحت پوشش استان هستند که تاکنون اقدامات قابل توجهی برای رفع مشکلات سیل‌زدگان در آنها انجام شده است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده تا امروز در مناطق سیل زده (کاظم حمد) و (مگران) افزود: در این مناطق اقداماتی چون تقویت و تکمیل سیل بند 8 روستاها انجام شده است.

سرهنگ پاسدار گلشن زاده با تأکید بر اینکه تا امروز 200 جهادگر استان مرکزی به منظور ارائه خدمات تخصصی و امدادرسانی در 6 محور مشخص شده منطقه حضور داشته‌اند، گفت: احداث و اصلاح سیل بند در مناطق (کعب نبی)، (علی چعب) و شهر (الهایی) نیز توسط این گروه های جهادی در حال انجام است.

جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اینکه توزیع اقلام و امکانات لازم برای مناطق سیل زده از نظام توزیعی خوبی برخوردار است، عنوان کرد: تا امروز توزیع 7 کامیون اقلام معیشتی و بهداشتی در قالب سبدهای مختلف در بین اهالی سیل زده شوش و الهایی انجام شده است و این توزیع ها ادامه خواهد داشت.

وی خدمت رسانی موکب ها به مناطق سیل زده شوش را در وضعیت خوبی دانست و افزود: پخت 18000 غذا توسط 6 موکب مستقر در شهرستان شوش و توزیع آن در مناطق سیل زده از دیگر اقدامات مهم استان مرکزی است.

سرهنگ پاسدار گلشن زاده با اشاره به اینکه تمام تجهیزات و امکانات لازم توسط استان مرکزی در حال خدمت رسانی هستند، اضافه کرد: فعالیت 70 خودروی مهندسی و تاکتیکی مانند لودر، بیل مکانیکی، جرثقیل، تانکر، یدک کش کفی، ماشین آتش نشانی، کمپرسی، کامیون باری و... در منطقه به منظور خدمت همه جانبه به اهالی سیل زده شوش و الهایی در حال انجام است.

وی حضور جامعه پزشکی و ارائه خدمات مستمر را از دیگر فعالیت های گروه های جهادی دانست و تصریح کرد: همچنین ارائه خدمات پزشکی، دارویی، انتقال مجروح، پانسمان و... به 250 نفر از سیل زدگان با 4 تیم پزشکی مجهز به آمبولانس و دارو در مناطق شوش و الهایی نیز در حال انجام است.

جانشین سپاه روح الله استان مرکزی در پایان خاطرنشان کرد: سرکشی مستمر تیم بهداشتی از کمپ ها و موکب ها به منظور ارائه خدمت رسانی بهتر به مناطق نیز انجام می شود.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات