وقوع سیل ویرانگر در پی بارش شدید باران در کلات

هم زمان با برخی استان ها و شهرستان ها بارش شدید باران در شهرستان کلات منجر به وقوع سیل و به تبع آن خسارت های سنگینی به مزارع روستائیان، منازل مسکونی، مغازه ها و خیابان ها وارد
کد خبر: ۹۱۲۸۹۴۵
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ هم زمان با برخی استان‌ها و شهرستان‌ها بارش شدید باران در شهرستان کلات منجر به وقوع سیل و به تبع آن خسارت‌های سنگینی به مزارع روستائیان، منازل مسکونی، مغازه‌ها و خیابان‌ها وارد شد.

بعد از وقوع سیل، نیرو‌های مردمی، بسیجیان سلحشور، پاسداران غیور؛ نیرو‌های نظامی و انتظامی، هلال احمر و... به حالت آماده باش در آمدند و به یاری سیل زدگان شتافتند و منازلی که دچار آبگرفتی و خسارت شده بوده امداد رسانی کردند؛ و هم چنین روز بعد قرارگاه خاتم الانبیاء، قرارگاه ثامن الائمه و جمعیت هلا احمر خراسان به همراه تجهیزات کمکی و امدادی و نفرات جهادی به یاری سیل زدگان کلاتی شتافتند؛ و نیز حضور مستمر نیرو‌های آستان قدس رضوی در مناطق سیل زده و تامین سه روز وعده غذایی صبحانه، نهار و شام اهالی سیل زده دره خشت را متقبل شدند.

فرماندار کلات از مسدود شدن محور کلات-درگز به سمت لایین به دلیل بارش شدید باران و ریزش کوه خبر داد.

مهندس مهدی ناصری گفت: بارش شدید باران که منجر به وقوع سیل در بعد ظهر روز شنبه شد، خسارت‌های زیادی به دلیل آبگرفتگی به منازل، مغازه‌ها و خبابان‌ها و هم چنین قطع برق و گاز در برخی از مناطق شهر کلات به بار آو رد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها