خبرهای داغ:
اینروزها روز وحدت و همبستگی این عزیزان، بیش از گذشته نمود پیدا کرده است و جلوه آن را در امنیت مرزها و مبارزه با استکبار می بینیم.
کد خبر: ۹۱۲۸۹۵۲
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، میرمحمد غراوی سرپرست استانداری گلستان امروز در آیین گرامیداشت سالروز ارتش در آق قلا اظهار کرد : مردم در زمان جنگ تحمیلی بواسطه پشتیباتی ارتش و سپاه به مناطق روستایی و شهری برگشتند و دولت نیز توانست مناطق جنگ زده را بازسازی کند.

وی با بیان اینکه امریکا نمیخواست نفوذ خود در ارتش طاغوت را ازدست بدهد، افزود: امریکا و ایادی ظلم اکنون هم تصور می کنند که ما بایستی سلطه پذیر و تحت امر آنها باشیم اما باید بداند که انقلاب اسلامی هیچگاه به آن زمان برنخواهد گشت و نیروهای مسلح ما در کنار هم و در کنار مردم هستند.

سرپرست استانداری گلستان تصریح کرد: انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نشان داد که نیروهای مسلح این توان را دارند که از مرزو بوم کشور دفاع کنند و حتی در حوادث دیگر و بلایای طبیعی هم به کمک مردم بیایند.

غراوی بیان کرد: بعد از فرمان مقام معظم رهبری در سیل اخیر، نیروهای مسلح ارتش سپاه و بسیج وارد عمل شدند و قبل از اینکه ستاد بحران در استان تصمیمی بگیرد اعلام آمادگی کردند و تمام امکانات خود را در اختیار مردم سیل زده قرار داده؛ واقعا نشان دادند که در کنار مردم هستند و مردم هم بخوبی به آنها اعتماد کردند و این اعتماد کماکان وجود دارد.

وی اذعان کرد: اگرچه سردمداران استکبار از جمله رئیس جمهور بی عقل امریکا تلاش می کنند که این اعتماد بین نیروهای مسلح خدشه دارکند اما تیزبینی های امرای ارتش و فرماندهان سپاه بود که بعد از این اقدام مذبوحانه امریکا به دیدار همدیگر رفتند و وحدت و انسجام و برادری خود را ثابت کردند واین افتخار برای ملت ایران بود .

غراوی با بیان اینکه مظهر اعتماد، هماهنگی و از جان گذشتگی همه نیروهای مسلح در زمان سیل در کشور به رخ جهانیان کشیده شد، خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح از روزهای اول با تمام امکانات به یاری مردم سیل زده شتافتند و صحنه های بسیاز زیبایی را از این عزیزان شاهد بودیم .

وی ادامه داد: اینروزها روز وحدت و همبستگی این عزیزان، بیش از گذشته نمود پیدا کرده است و جلوه آن را در امنیت مرزها و مبارزه با استکبار می بینیم

غراوی یادآورشد: مردم آق قلا به یاد دارند که نیروهای مسلح در روزهای اول بحران و سیل چقدر خالصانه در منطقه حضور داشتند و به مردم کمک کردند و زیر ساخت ها و و زیربناها که بخش مهم مبارزه باسیل بود، با تمام توان مهندسی و امکانات خودرویی و لجستیکی دراختیار مردم قرار دادند تا امدادرسانی به موقع به مردم داشته باشند و جای تشکر از همه نیروهای مسلح بویژه ارتش جمهوری اسلامی است .

وی با اشاره به رژه خدمت ارتش برای کمک رسانی به مناطق سیل زده ، تاکید کرد: امروز هم به جای اینکه این نیروها رژه همه ساله خود را انجام دهند اقدام به یک حرکت بسیار زیبا، ایثارگرانه و کمتر دیده شده کردند و با رژه خودروها و کامیونها در آق قلا و مرکز استان به کمک رسانی غذایی و اقلام مورد نیازمردم آسیب دیده پرداختند.

غراوی با بیان اینکه تازمانی که وحدت و انسجام بین مردم حاکم است، استکبارجهانی نمی تواند خدشه ای به آن وراد کند، گفت: استکبار هر تصمیم شومی هم بگیرد به خودشان بر می گردد .

وی همچنین تاکید کرد: ارتش جمهوری اسلامی بدون اینکه نیازی به پشتیبانی از دیگر کشورها داشته باشد به تکنولوژی و توان دست یافته که تمام ادوات نظامی و لجستیکی را در کشور بدون وابستگی به غرب تولید می کند .

سرپرست استانداری گلستان در خاتمه بیان کرد: از حضرت امام خامنه ای که مقتدرانه و هوشمندانه در مقابل استکبار ایستاده اند و مردم هم در کنار ایشان برای حفظ و اقتدار کشور و توانمندیهای بیشتر تلاش می کنند، قدرانی میکنم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها