حسن پور گفت: بعد از اینکه وضعیت سیل زدگان به یک آرامش نسبی رسیده است، اصناف و بازاریان کشور در مرحله دوم کمک رسانی خود به دنبال کمک به راه اندازی دوباره واحدهای صنفی آسیب دیده هستند...
کد خبر: ۹۱۲۸۹۵۳
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، اردوی جهادی مسئولین و خیرین اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی سراسر کشور جهت خدمت رسانی به مناطق سیل زده استان خوزستان صبح امروز با حضور سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) استان خوزستان، سرهنگ پاسدار دکتر حسن پور ریاست سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور، دکتر سعید ممبینی رئیس اتاق اصناف ایران، اعضای هییت رییسه اتاق اصناف ایران ، نوده فراهانی رئیس اتاق اصناف تهران، فرهاد نیکزاد دبیر شورای بسیج تجار و فعالان اقتصادی کشور، سرهنگ عسکری مسئول سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی خوزستان و جمعی از روسای اتاق های سراسر کشور در محل مجتمع فرهنگی فجر اهواز آغاز شد.

در این مراسم غلارضا حسن پور ضمن قدردانی از همدلی اصناف سراسر کشور با سیل زدگان گفت: یکی از مهم ترین اهداف برپایی دومین مرحله از اردوی بزرگ جهادی ، هدف مندی انتخاب هدایای غیر نقدی جهت تقدیم به آسیب دیدگان و سیل زدگان است که با خرد جمعی و همت مسوولین اصناف ، بازاریان ، فعالان اقتصادی و سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور ، به لطف خداوند متعال گامی موثر در جهت کمک به مردم عزیز سیل زده انجام خواهیم داد.

وی افزود: بعد از اینکه وضعیت سیل زدگان به یک آرامش نسبی رسیده است، اصناف و بازاریان کشور در مرحله دوم کمک رسانی خود به دنبال کمک به راه اندازی دوباره واحدهای صنفی آسیب دیده هستند و برای تحقق این امر حمایتهای کالایی خواهند داشت و کمک می‌کنند آنها دوباره به چرخه اقتصادی بازگردند.

رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور ادامه داد: بر این اساس با کمک اتحادیه‌ها، اتاقهای اصناف و سایردستگاهها در حال برنامه ریزی هستیم که اصناف سیل زده منطقه بتوانند که کالاهای مورد نیاز خود برای فروش دریافت کنند اما بازپرداخت آن با شش ماه تاخیر صورت گیرد.

وی تصریح کرد:طرحی نیز به این صورت در دستور کار داریم که هر بازاری یک کالای اساسی را برای کمک به سیل زده گان تهیه کند و در اختیار مردم سیل زده قرار گیرد.

ارسال نظرات