خبرهای داغ:
برگزاری صبحگاه مشترک نیروی های مسلح اسلام آبادغرب به مناسبت روز ارتش در محل تیپ181 زرهی این شهرستان با حضور یگان هایی از ارتش،سپاه و نیروی انتظامی برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۲۸۹۶۱
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۶

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج؛ صبحگاه مشترک نیروی های مسلح اسلام آبادغرب به مناسبت روز ارتش در محل تیپ181 زرهی این شهرستان با حضور یگان هایی از ارتش،سپاه و نیروی انتظامی برگزار شد.فرمانده تیپ 181زرهی شهید سرلشکر سلیمی در این مراسم با تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: 29 فروردین مصادف با پیام تاریخی امام راحل(ره) است، در زمانی که خناسان زمزمه انحلال ارتش را زمزمه کردند امام خمینی(ره) با بصیرت و دور اندیشی پیام تارخی خود را صادر فرمودند که در چنین روزی ارتش در بین مردم به رژه بپردازد و موجودیت خود را به معرض نمایش بگذارد.فرمانده تیپ 181 زرهی ارتش با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار فرماندهان ارتش، عنوان کرد: رهبری با فرمایشات گهر بار خویش ارتش را مورد تفقد قرار دادند و این کلام گهربار رهبری برای ما افتخار بزرگی است.
وی خاطرنشان ساخت: ما به شجره طیبه بودن و مکتبی بودن ارتش و اینکه به فرموده رهبری؛ ارتش گنجینه ای پرافتخار و نمایشگاهی ازارائه ارزش های اسلامی هستیم، افتخار می کنیم.
گفتنی ست؛ در پایان این مراسم نیروهای مسلح ارتش، سپاه و انتظامی حاضر در میدان، از جلوی جایگاه فرماندهان نظامی و مسئولین رژه رفتند.

ارسال نظرات