خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج کارمندی از تداوم اجرای طرح میز خدمت در ادارات استان قم به همت حوزه های بسیج کارمندی خبر داد.
کد خبر: ۹۱۲۸۹۷۸
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، «حسین حسن پور» در نخستین جلسه شورای هماهنگی بسیج کارمندان استان قم که با حضور فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج کارمندان قم در حوزه بسیج حضرت ولی عصر(عج) برگزار شد، با تاکید بر استفاده از تمام ظرفیت موجود استان برای رسیدن به اهداف تعیین شده اظهار داشت: بخصوص طرح اعتلای بسیج کارمندان یعنی برپائی میزخدمت با حضور مدیران و کارشناسان بسیجی دستگاههای اداری خدماتی اجرا می شود.

طرح «میز خدمت» با همکاری حوزه های بسیج کارمندی در قم اجرا می شود

وی با تقدیر از تلاش های تمامی فرماندهان و بسیجیان حوزه ها و پایگاههای بسیج کارمندی در سال 97، تصریح کرد: یکی از بهترین و شاخص ترین برنامه هایی که در سال گذشته برگزار شد، برنامه میزخدمت بود که ان شاءالله در سال 1398 نیزاستمرار خواهد داشت.

حسن پور با اشاره به اولویت های ابلاغی سازمان بسیج کارمندان افزود : در سال 1398 هر حوزه متصدی برگزاری میز خدمت خواهد بود که بنا به مناسبتهای ابلاغ شده برای کلیه حوزه ها برنامه ریزی خواهد شد.

مسئول بسیج کارمندی استان قم همچنین اظهار امیدواری کرد: ان شاءالله با روحیه و رویکرد حمایتی دکتر سرمست استاندار قم، شاهد رونق بیشتری در اجرای برنامه های بسیج در ادارات باشیم.

طرح «میز خدمت» با همکاری حوزه های بسیج کارمندی در قم اجرا می شودطرح «میز خدمت» با همکاری حوزه های بسیج کارمندی در قم اجرا می شودطرح «میز خدمت» با همکاری حوزه های بسیج کارمندی در قم اجرا می شود

ارسال نظرات