خبرهای داغ:
علی محمدی
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بویین میاندشت گفت: نقش آفرینی ارتش در عرصه‌های مختلف نظام و کشور و حضور مؤثر ارتش در تاریخ ملت ایران جاودانه و یادگار خواهند ماند.
کد خبر: ۹۱۲۸۹۸۶
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان بویین میاندشت،سرگردرحمانی فرماندهی ناحیه بسیج بویین میاندشت امروز ایران در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی در طول دوران چهل سال انقلاب خدمات شایسته‌ای انجام داده است و در سایه همین اقدامات به جا و همدلی و همراهی ارتش با انقلاب بوده که به اقتدار و امنیت همه‌ جانبه دست یافته‌ایم.
وی با بیان اینکه شاخصه و وجه تمایز ارتش جمهوری اسلامی در میان ارتش‌های جهان این است که از فرماندهی و مکتبی الهی الهام می‌گیرد، گفت: ویژگی ارتش جمهوری اسلامی ایران این است که فرماندهی آن مقام معظم رهبری است و در مرحله دوم آمیختگی ارتش با مردم چه در موقع صلح و رفاه و چه در بحران و خطر در این کشور است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بویین میاندشت خاطرنشان کرد: همیشه دشمن برای نفوذ در بدنه یک سیستم سعی در تشویش شاکله ارتش و هیمنه سیستم نظامی طرف مقابل دارد.
وی گفت: از ابتدای انقلاب تا کنون نیروهای نظامی کشور اعم از ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و بسیج در کنار هم و دست در دست هم برای امنیت و آبادانی این کشور و همچنین در جریان سیل اخیر در استان‌های کشور برای کمک به هم نوعان خود تا به رسیدن به هدف یک لحظه دست بر نخواهند داشت.
رحمانی با بیان اینکه به گفته مقام معظم رهبری نیروهای نظامی و انتظامی و ارتش ید واحده انقلاب هستند، گفت: نقش آفرینی ارتش در عرصه‌های مختلف نظام و کشور و حضور مؤثر ارتش در تاریخ ملت ایران جاودانه و یادگار خواهند ماند.
وی با اشاره به اینکه نیروهای مسلح کشور از یک سرچشمه نشات می‌گیرند و به یک سو حرکت می‌کنند و نفوذ ناپذیرهستند، گفت: بیعت ارتش در اوایل انقلاب با امام، حضور جانانه در دفاع مقدس و در بعد از انقلاب و امروزه تلاش بی شائبه در مناطق سیل زده نشان از تعهد، ایمان و اعتقاد به ارزش‌های اسلامی و جایگاه مردمی در کشور دارد که همیشه متواضعانه و بی منت در تمامی صحنه‌ها و با تمام امکانات خدمت می‌کنند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بویین میاندشت تأکید کرد: نظامیان به هنگام عمل به موقع در بزنگاهای نیاز کشور چه در زمان جنگ تحمیلی و چه در زمان کمک رسانی به مناطق آسیب دیده از بلایای طبیعی و چه در پیشبرد اهداف نظامی در تسهیل و پیشرفت نظامی همواره دست در دست هم داشتند و یک هدف خاصه را دنبال می‌کنند که در سرافرازی نظام خلاصه می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها