سامانه پیامکی دریافت نظرها، پیشنهادها و انتقادهای بازدیدکنندگان از سی ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران راه‌اندازی شد. همچنین ۲۰ ون برقی برای جابجایی بازدیدکنندگان در نمایشگاه مستقر می‌شود.
کد خبر: ۹۱۲۹۰۰۲
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، ایوب دهقانکار سخنگوی سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: این سامانه پیامکی به منظور دریافت نظرها، پیشنهادها و انتقادهای بازدیدکنندگان راه‌اندازی شده تا پل ارتباطی میان مسئولان سی و دومین نمایشگاه کتاب تهران و بازدیدکنندگان باشد.
وی ادامه داد: با توجه به برگزاری نمایشگاه کتاب تهران در دوره‌های متوالی، ضرورت ایجاد یک کانال ارتباطی میان بازدیدکنندگان و مسئولان نمایشگاه کتاب تهران احساس می‌شد. با استفاده از این سامانه پیامکی بازدیدکنندگان می‌توانند به محض مشاهده تخلف در یکی از بخش‌ها، آن را به گوش مسئولان برگزار کننده برسانند تا هر چه سریع‌تر مورد پیگیری قرار گیرد.
سامانه پیامکی دریافت نظرها، پیشنهادها و انتقادهای بازدیدکنندگان از سی ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به شماره ۱۰۰۰۰۳۸۵۱ است.

* استقرار ۲۰ ون برقی برای جابجایی بازدیدکنندگان در نمایشگاه کتاب تهران

 

معاونت خدمات شهری شهرداری تهران و سازمان بهشت زهرا (س) در راستای ارائه خدمات فرهنگی به شهروندان، ۲۰ دستگاه ون برقی را جهت استقرار در درهای ورودی نمایشگاه کتاب تهران اعزام کرد.

این اقدام  با هدف خدمات‌رسانی فرهنگی به شهروندان و سهولت در تردد داخلی بازدیدکنندگان خصوصا سالمندان و افراد کم توان از سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با همکاری معاونت خدمات شهری شهرداری تهران و سازمان بهشت زهرا(س)  انجام شده است.

سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «خواندن توانستن است» از ۴ تا ۱۴ اردیبهشت ماه در مصلی امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات