روایت یک بازی بچه‌گانه/آقای اینستاگرام؛ النگوهای‌تان نشکند!

آمریکا در منطقه شکست خورد در اینستاگرام تلافی کرد!

هیچ راه نرفته‌ای برای صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها علیه ملت ایران وجود ندارد. راه‌هایی که با وجود هزینه های هزاران میلیارد دلاری شکست خورده اند. حالا این مبارزه توسط دشمنان درمانده ایران، به بازی سخیف در شبکه های تنزل پیدا کرده است.
کد خبر: ۹۱۲۹۰۰۷
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۱
به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ ظهور شبکه‌های اجتماعی می رفت تا رویای«جغرافیای شیشه‌ای» را برآورده کند و تاریخی برای بشر را رقم بزند که آزادی بیان ویژگی بارز آن باشد. اما دو رخداد  اخیر نشان داد که هنوز دنیای امروز با وجود ادعاهای فراوان نتوانسته به این آرمان شهر نزدیک شود. اولی دستگیری بنیان‌گذار وب سایت معروف و افشاگر "ویکی لیکس" است و دومی بسته شدن صفحات رسمی نیروهای کنونی و سابق سپاه پاسداران است.
 
گفته میشد که شبکه های اجتماعی انحصار دولت ها را شکسته اند اما حالا سیطره دولت ها بر این شبکه ها عیان تر شده است. چه آنجا که تلگرام در خدمت طرح آمریکایی تابستان داغ بیرون آمد و کانال های مربوط به شیوه ساخت مواد منفجره را مسدود نمیکرد و چه اکنون که آدام موسری رئیس آمریکایی-صهیونیستی اینستاگرام(تصویر فوق) در خدمت رژیم آمریکا درآمده و در بازی سیاسی با برچسب تروریست برای سپاه پاسداران همکاری میکند. اما گذشته از این موارد باید دید چه اتفاقی افتاده است که آمریکا حاضر نیست چند صفحه در فضای مجازی را هم تحمل کند. 
 
اگر بخواهیم ماجرا را به صورت داستانی شروع کنید بهترین شروع از جایی است که بغض گلوی ترامپ را فشار داده بود و خاطره سفر شبانه و کوتاه خود به عراق را برای دوستانش تعریف میکرد. به این فکر میکرد که چگونه ایران آنها را از منطقه فراری داده است: «در حین پرواز (به عراق) ناگهان چراغ‌های هواپیما خاموش شد. گفتم چه شده؟ خلبان گفت: داریم فرود می‌آییم و باید چراغ‌ها را خاموش کنیم، اما فرودگاهی نمی‌دیدم، فکر کنم روی یک محوطه باریک فرود آمد. فکر کنید ۷ تریلیون دلار پول در  خاورمیانه خرج کردیم و حالا باید با چراغ خاموش وارد این کشور شویم!»
 
آمریکا به این می اندیشید که چگونه رویای محاصره ایران با حمله به افغانستان و عراق شکست خورده است. آمریکایی که فکر میکرد حیاط خلوت ایران را پایگاه خود کرده  اما حالا مجبور است چراغ خاموش به این منطقه سفر کند و بدون دیدار با حکام بغداد این کشور را ترک کند. همچنین رئیس این کشور به این مساله فکر میکند که چرا نسخه تقلبی بیداری اسلامی در سوریه عقیم ماند و با وجود میلیاردها دلار آمریکایی و سعودی حکومت اسد آنگونه که ایران میخواست پایدار ماند.
 
ترامپ در این اندیشه است که چرا انتخابات لبنان را هم با هزینه های فراوان به لیست حزب الله باخته است و گروگان گیری سعدحریری توسط بن سلمان هم نتوانست مقاومت را خلع سلاح کند. شاید در روزهای اخیر او به پروژه استقلال کردستان فکر میکرد؛ توطئه ای که در عرض چند روز شکست خورد. رئیس جمهور آمریکا وقتی توئیت میزد که «بعد از این همه حماقت برای هزینه کردن 7 تریلیون دلار در خاورمیانه، حالا وقت این است که در کشور خودمان سرمایه‌گذاری کنیم» به این فکر میکرد که چگونه سربازان خمینی با دست خالی اما با چنگ و دندان باب المندب را هم حفظ کرده اند و سایه به سایه یانکی ها را تعقیب میکنند.
 
آمریکایی‌ها حالا نه تنها در حال برنامه ریزی برای فرار خود از سوریه هستند که مات و حیرت زده به حضور امدادرسان های عراقی و افغانستانی خیره شده اند. قرار بود هیچ بسیجی پس از حمله آمریکا به این دو کشور متولد نشود اما شیر مردان فاطمیون و حشدالشعبی و حیدریون نه فقط حاکمیت سوریه را از دست جلادان داعشی که حریم ایران را از بلایای طبیعی هم نجات میدهند.
 
سیطره از دست رفته آمریکا در منطقه باعث شده تا ترامپ بگوید دیگر «نمیخواهد» پلیس منطقه باشد که درست تر آن این است که دیگر«نمیتواند» چنین باشد.
 
حالا این شکست ها را باید کنار اقدامات نمایشی این کشور گذاشت. بعد از وارد شدن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به لیست سازمان های تروریستی(FTO)  آمریکا سعی دارد تا پروژه ایران هراسی و تداوم فشار را ادامه دهد. پیوست روانی این کار را هم در بستن صفحات مجازی اعضای کنونی و سابق سپاه پاسداران دیده است!
 
 
 آمریکا نمی تواند هیمنه از دست رفته خود را به تماشا بنشیند. این رخداد درد و فریادناتوانی ناشی از دود شدن ۷تریلیون دلار امریکایی در مقابل نیروهای محور مقاومت است که بالاخره باید خود را نشان میداد. نکته جالب اینجاست که رژیمی که میخواست جمهوری اسلامی ایران در کمتر از۶ماه نابود شود، بعدها به قطع شدن بازوهای ایران در منطقه هم راضی شده بود. اما حالا به بسته شدن حساب های اینستاگرامی رو آورده است! اقدامی که به شعارنویسی‌های ذلیلانه اپوزیسیون پشت در توالت‌های عمومی شباهت دارد تا مبارزه یک قدرت جهانی با یک قدرت نوظهور منطقه‌ای! آمریکا خوب میداند که با مسدود کردن اینستاگرام پاسداران نمی تواند پیام انقلاب اسلامی را از منطقه و دل‌های مستضعفین خارج کند اما چاره ای ندارد و راهبرد دیگری در دست ندارد که انجام نداده باشد!
 
منبع: رجا نیوز
انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار