مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های مراغه در اجتماع دانشجویان نخبه شرکت کننده در طرح ولایت، گفت: درک مقتضیات زمان توسط نخبگان ضروری است.
کد خبر: ۹۱۲۹۰۳۷
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رضا خاکی در اجتماع دانشجویان نخبه شرکت کننده در طرح ولایت افزود: نخبگان بسیجی متناسب با اقضائات روز جامعه و مسائلی که برای کشور وجود دارد باید با نگاه انقلابی بیش از گذشته به نقش آفرینی در جامعه بپردازند.

وی ترویج گفتمان انقلابی، تبیین منافع ملی و فرمایشات مقام معظم رهبری را در جمع دانشگاهیان ضرورتی دانست و گفت: اساتید بسیجی در جهت تحقق گفتمان انقلابی و تبیین منافع ملی در جمع دانشگاهیان باید اقدام کنند.

وی افزود: نخبه فردی است که در حوزه تخصصی خودش بتواند پيشرفت و تحولي را مدیریت ایجاد كند و حوزه تخصصی خود را از وضع موجود به وضع مطلوب در چارچوب گفتمان جمهوری اسلامی برساند.

وی ادامه داد: نخبگان ما باید با توجه به مشکلات زیادی که در کشور وجود دارد را با تولید علم و مطالبات نیازهای مردم را رفع کنند.

خاکی گفت: به نظر من در کشور ما مدیریت جهادی تنها از نخبگان ساخته است، مدیریت جهادی با این تعریف که فرد، اشراف کامل به موضوع داشته وقدرت ارائه راه کار را داشته باشد.

وی از نخبگان بسیجی به عنوان ذخایر جامعه یاد کرد و گفت: نخبگان می توانند با برنامه ریزی مناسب در عرصه های مختلف مشکلات و موانع توسعه کشور را برطرف کنند.

خاکی ریشه و اساس نخبگان بسیجی را مسئولیت پذیری آنها عنوان کرد و گفت: فرهیخته ترین و شایسته ترین افراد را باید در میان بسیجیان نخبه جستجو کرد چراکه در همه عرصه ها بسیجی وار وارد شده و بهترین ها را برای کشور به ارمغان می آورند.

مسئول  بسیج دانشجویی دانشگاه های مراغه از نخبگان به عنوان خواص جامعه یاد کرد و گفت: اگر فرهنگ و تفکر نخبگان در تمام ارکان کشور حاکم شود همه مشکلات جامعه ما حل خواهد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها