کمک به واحدهای صنفی آسیب‌دیده سیل اولویت نخست اصناف گیلان + عکس

در نشست مشترک اتاق اصناف و سازمان صنعت معدن و تجارت با فرمانده سپاه قدس گیلان بر نقش پررنگ اصناف و بازاریان در کمک به سیل‌زدگان تأکید شد.
کد خبر: ۹۱۲۹۰۵۴
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، فرمانده سپاه قدس گیلان ظهر امروز در صدوهجدهمین اجلاس ماهانه اتاق اصناف مرکز گیلان در محل جلسات اتاق اصناف اظهار کرد: با توجه به وضعیت اقتصادی کشور و شرایط بد کسب‌وکار، مردم و بازاریان در کمک به سیل‌زدگان نقش تأثیرگذار و فوق‌العاده‌ای داشتند.

سردار محمد عبدالله پور با اشاره به کمک‌های مردمی به سیل‌زدگان باوجود شرایط بد اقتصادی گفت: مردم در جریان سیل کارهای نشدنی را انجام دادند و بی‌انصافی است که ما قدرشناس آن‌ها نباشیم.

وی با اشاره به وضعیت اصناف آسیب‌دیده در سیل اخیر گفت: به اصناف آسیب‌دیده کمک کنید خدا هم به کسب‌وکار شما رونق می‌دهد، ما باید در کنار هم باشیم، ملت و دولت اگر در کنار هم باشند هیچ‌کسی جرأت تعدی به ایران را نخواهد داشت.

کمک به واحدهای صنفی آسیب‌دیده سیل اولویت نخست اصناف

رئیس اتاق اصناف مرکز گیلان نیز با اشاره به تلاش اصناف و بازاریان در کاهش آلام سیل‌زدگان اظهار کرد: اصناف و بازاریان همچون همه بزنگاه‌های تاریخی کشور عزیزمان با مشارکت در کمک به سیل‌زدگان نقش تأثیرگذار خود را نشان دادند.

جلال‌الدین محمد شکریه اولویت نخست اصناف را کمک به واحدهای صنفی آسیب‌دیده از سیل عنوان کرد و افزود: ارسال مواد غذایی در مرحله اول و بسته‌های لوازم منزل در مراحل بعدی در دستور کار این اتاق قرار دارد.

ارسال 960 میلیون تومان کالا به مناطق سیل‌زده

رئیس سازمان بسیج اصناف بازاريان و فعالان اقتصادي سپاه قدس گیلان نیز با اشاره به حدود 10 جلسه کاربردی با اتاق اصناف و رؤسای اتحادیه‌های صنفی برای کمک به سیل‌زدگان اظهار کرد: در این مدت با جمع‌آوری و ارسال 960 میلیون تومان کالا در مرحله نخست کسبه و بازاریان رشت به مناطق سیل‌زده یاری رساندند.

رحمت صاحب با بیان اینکه این کمک‌ها با هماهنگی اتاق اصناف و بسیج اصناف انجام‌شده، گفت: در مرحله بعدی بیش از 600 میلیون تومان دیگر لوازم منزل توسط این دو مرکز به مناطق سیل‌زده ارسال خواهد شد.

وی همچنین از تشکیل یک هیأت فرهنگی، مذهبی اصناف و بازاریان برای کمک به افراد بی‌بضاعت و آمادگی برای حضور مؤثر در بحران‌های طبیعی خبر داد.

کمک به واحدهای صنفی آسیب‌دیده سیل اولویت نخست اصناف گیلان + عکس

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار