خبرهای داغ:
امام جمعه تبریز با اشاره به فرارسیدن نیمه شعبان و تبریک میلاد امام زمان(عج) گفت: انقلاب اسلامی مقدمه نهضت جهانی حضرت مهدی است.
کد خبر: ۹۱۲۹۰۷۳
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از ایرنا، حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم در خطبه های نماز جمعه این هفته تبریز افزود: وظیفه حکومت اسلامی در عصر غیبت برقرار عدالت و برابری است.
وی با بیان اینکه انتظار سکون نیست بلکه حرکت است، گفت: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم، جوانان را زمینه ساز مقدمه ظهور عنوان کردند و اعتقاد به زوال نظام سلطه را حاصل اعتقاد به مهدویت دانستند.
امام جمعه تبریز ماموریت اصلی منتظران را ایجاد تمدن اسلامی بیان کرد و گفت: امروز خطر بزرگ این است که انتظار در معرض تهدید قرار گیرد.
آل هاشم همچنین نیمه شعبان را روز سربازان گمنام امام زمان عنوان و اضافه کرد: نیروهای وزارت اطلاعات در طول 40 سال انقلاب اسلامی نقش بسیار مهمی در ایجاد امنیت و همبستگی ملی دارند
وی گفت: سربازان گمنام اخیرا شبکه بزرگ قاچاق زیور آلات به وزن 23 تن زیور آلات به ارزش 100 میلیارد تومان کشف کردند و این نشان از نقش این وزارت در امنیت و اقتصاد دارد.
وی با تبریک سوم اردیبهشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران گفت: قرار دادن سپاه در لیست به اصطلاح تروریستی توسط آمریکا نشانگر اهمیت سپاه در مقابله با تهدیدات خارجی است.
وی افزود: سپاه در طول 40 سال دستاوردهای زیادی در ثبات و امنیت کشور و منطقه داشته و همین امر موجب عصبانیت آمریکا و واکنش مقامات این کشور شده است.

ارسال نظرات