امام جمعه مراغه در خطبه های نمازجمعه این شهرستان با اشاره به اتحاد و همدلی بین آحاد مردم و نیروهای مسلح گفت: ارتش، سپاه و نیروهای مسلح کشور مردمی بوده و در کنار مردم هستند.
کد خبر: ۹۱۲۹۰۷۵
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی افزود: ارتش و سپاه همگام و همراه با اقشار مردم در منطقه سیل زده، با تمامی امکانات خود، به مردم این مناطق خدمت رسانی می کنند.
وی ادامه داد: در هشت سال دفاع مقدس نیز، نیروهای مسلح، ارتش، سپاه و بسیج با تقدیم هزاران شهید و جانباز از حریم میهن اسلامی دفاع کردند و امروز نیز در کنار مردم از آرمان ها و ارزش های اسلامی و انقلابی صیانت می کنند.
حجت الاسلام پورمحمدی اضافه کرد: امنیت کنونی و پایدار کشورمان به برکت مجاهدت های نیروهای مسلح نظامی و انتظامی و امنیت آفرینان این مرز و بوم است.
وی گفت: دولت نیز باید تا حدتوان خود برای خدمت رسانی و جبران خسارت های سیل در مناطق و استان های مختلف کشور تلاش کند.
حجت الاسلام پورمحمدی افزود: همه می دانیم که توان و بودجه کافی برای جبران خسارت ها در زمان کوتاه وجود ندارد و از این رو دستگاه ها تمام اهتمام خود را برای رفع مشکلات به کار بسته اند لیکن برای جبران خرابی های به وجود آمده نیازمند معجزه ای هستیم که مردم می توانند آن را رقم زنند.
وی با اشاره به سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: سپاه همواره در کنار سایر نیروهای مسلح در هشت سال دفاع مقدس و عصر حاضر امنیت آفرین کشور بوده و دشمنی های آمریکا با این نهاد مقدس، خللی در نقش انکارناپذیر آن در کشور وارد نخواهد کرد.
حجت الاسلام با اشاره به نیمه شعبان و ولادت حضرت قائم آل محمد(عج) اضافه کرد: آحاد مردم باید منتظران واقعی بوده و از محرمات خودداری کرده و زندگانی توام با پرهیزکاری داشته باشند.

ارسال نظرات