امام جمعه یزد با بیان اینکه همه برای جبران خسارت سیل به دولت کمک کنند، گفت: ظرفیت خیرین برای مدرسه‌سازی و اصلاح زیرساخت مناطق سیل زده استفاده شود.
کد خبر: ۹۱۲۹۰۸۷
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یزد با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران دریچه‌ای به سوی مردم جهان باز کرده که می‌توان حکومتی برگرفته از اصول و ارزش‌های انسانی به وجود آید اظهار داشت: به ویژه مردم کشور‌های اسلامی امروز در حال الگو گیری از انقلاب اسلامی ایران هستند.
نماینده، ولی فقیه در استان یزد تصریح کرد: استکبار جهانی تمام زور‌های خود را زده و از تمام حیله‌ها و ابزار‌های خود استفاده کرده و امروز استکبار جهانی به ویژه آمریکای جنایتکار متوجه شده که نمی‌توان با این انقلاب مبارزه کرد.
وی تصریح کرد: امروز اینکه مقام معظم رهبری می‌فرمایند که دوره استکبار و به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی تمام شده نشان دهنده همین پیشرفت‌های انقلاب اسلامی ایران است و کم کم قدرت آن‌ها در حال کم شدن است.
امام جمعه یزد به سالروز ولادت با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) که به نام روز مستضعفین و روز سربازان گمنام امام زمان (عج) نامگذاری شده خاطرنشان کرد: این سربازان و جان برکفان در تمام زمان‌ها و در همه جا در حال فعالیت و تلاش هستند و بدون اینکه ما بفهمیم و بدانیم برای تحقق اهداف انقلاب کوشش می‌کنند.
ناصری یزدی افزود: در طول این ماه ما شاهد وقوع سیل در نقاط مختلف کشور بودیم که با خسارت‌هایی هم به همراه بود و همه مردم و مسئولان برای کمک به سیلزدگان شتافتند.
وی با اشاره به اینکه بیان می‌شود که سیل تاکنون ۳۰ هزار میلیارد تومان به کشور خسارت وارد کرده، تصریح کرد: لازم است که این خسارت در بخش‌های مختلف کشور تقسیم شود و کارخانه‌ها، پتروشیمی‌ها، ادارات و اصناف و بخش‌های مختلف دیگر در این زمینه به دولت کمک کنند، قطعا فشار روی دولت هم کاهش پیدا می‌کند.
نماینده، ولی فقیه در استان یزد خاطرنشان کرد: خیرین در بخش‌های مختلف از جمله مدرسه‌سازی باید به این نقاط هم توجه داشته باشند و برای رفع مشکلات تا پیش از شروع سال تحصیلی جدید، مشکلات برطرف شود.
انتهای پیام/
ارسال نظرات