نماینده ولی‌فقیه در لرستان در ادامه به دوم اردیبهشت و سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره و عنوان کرد: عملکرد 40 ساله سپاه یک مشخصه دارد و آن این است که این عملکرد موجب خشم و عصبانیت دشمن و موجب امید شادی و عطوفت برای مردم ایران اسلامی است.
کد خبر: ۹۱۲۹۰۹۳
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، آیت‌الله سیداحمد میرعمادی در خطبه‌های نماز جمعه  با تبریک سالروز ولادت حضرت ولی‌عصر (عج) بیان داشت: نیمه شعبان روز امید و عبادت است؛ امید به یگانه منجی عالم بشریت و عدالت‌گستر جهانی.

وی افزود: امام زمام امیدبخش و عدالت‌گستر جامعه است؛ فرهنگ انتظار، فرهنگ عبادت و امید بوده و انسان‌ساز و تربیت‌کننده است و زمینه‌ساز مبارزات جهانی برای عدالت و امید به زندگی در جهان است.

امام‌جمعه خرم‌آباد در ادامه به روز سربازان گمنام امام زمان اشاره و اظهار کرد: تلاش نیروهای جان بر کف وزارت اطلاعات و مجاهدت‌های خاموش این عزیزان برای برقراری امنیت و عدالت است.

وی تصریح کرد: سربازان گمنام امام زمان چشمان بینای انقلاب اسلامی و حافظان امنیت در کشور هستند و اقداماتی که در زمینه امنیت کشور رخ می‌دهد بخش مهمی از آن مرهون تلاش شبانه‌روزی نیروهای جان بر کف وزارت اطلاعات است.

آیت‌الله میرعمادی گفت: خدمات وزارت اطلاعات در حوزه امنیت و مبارزه با قاچاق و موادمخدر و ضربه زدن به باندهای فساد و معاندین نظام بسیار برجسته است و جای تقدیر و تشکر دارد.

وی یادآور شد: امروز دستگاه امنیتی ما مظهر اقتدار جمهوری اسلامی ایران است و اشراف اطلاعاتی نیروهای ما در دنیا زبانزد است که دستگیری ریگی ملعون یک نمونه آن است و ده‌ها نمونه این‌چنینی وجود دارد که به دلایل امنیتی بازگو نمی‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان در ادامه به  دوم اردیبهشت و سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره و عنوان کرد: عملکرد 40 ساله سپاه یک مشخصه دارد و آن این است که این عملکرد موجب خشم و عصبانیت دشمن و موجب امید شادی و عطوفت برای مردم ایران اسلامی است.

وی ادامه داد: امروز مردم از سپاه راضی هستند اما آمریکا دشمن آن بوده و انتظار نیز همین است.

آیت‌الله میرعمادی با بیان اینکه سپاه نقشه‌های آمریکا را در منطقه خنثی کرده است، بیان داشت: سپاه داعش و القاعده را از بین برده است و از حریم حرم برای دفاع از ارزش‌ها تلاش کرده است.

وی با بیان اینکه سپاه در جهت توسعه کشور و تحریم زدایی اقدامات بزرگی انجام داده است، افزود: امروز سپاه برای استکبار جهانی یک تهدید بوده اما برای ملت ایران یک خدمت گذار است.

خطیب نماز جمعه خرم‌آباد همچنین با تبریک روز ارتش عنوان کرد: امروز ارتش امتحان خود را پس داده و به عنوان یک نهاد مردمی و انقلابی تجهیزاتش برای کمک به ملت است.

وی با بیان اینکه در حادثه سیل اخیر ارتش از اولین گروه‌های کمک رسانی به مردم بود، یادآور شد: امروز نیروهای امنیتی و نظامی ما مظهر اقتدار برای نظام جمهوری اسلامی هستند.

خطیب نماز جمعه خرم‌آباد گفت: قدرتمندی و موفقیت انقلاب در کنار هم قرار گرفتن نیروهای مردمی، جهادی و نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی است.

وی در ادامه به سیل اخیر اشاره و عنوان کرد: مقام معظم رهبری راه جبران خسارت‌ها را به دولت نشان دادند و اگر از این راه‌ها بهره گرفته شود می‌توان خسارت‌ها را جبران کرد.

آیت‌الله میرعمادی با بیان اینکه هزینه‌های دولت باید کم شده و سفرهای خارجی مسوولان نیز باید کم شود، عنوان کرد: چه ضرورتی دارد گروهی راه بیفتد با زن و بچه و کیف دار و.. به سفر خارجی بروند، مگر چه خبر است؛ این هزینه‌ها باید کم شده و برای جبران خسارت سیل استفاده شود.

وی تأکید کرد: باید از ظرفیت‌های مردمی و نیکوکاران نیز برای جبران خسارت سیل به خوبی استفاده شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات