فرمانده سپاه قدس خدمت به مردم را جهاد فی سبیل الله دانست و گفت: من یک سپاهی ام و مردم دنیا بدانند این سپاه در دل تک تک مردم ایران است.
کد خبر: ۹۱۲۹۱۲۲
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سردار سرلشکر پاسدار قاسم سلیمانی از نزدیک در جریان خدمات‌رسانی سپاه روح الله استان مرکزی در مناطق سیل زده خوزستان قرار گرفت و در میان مردم روستاهای توابع شهرستان شوش حضور یافت.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه مردم شریف خوزستان در جنگ هشت ساله نمره بسیار قابل قبولی کسب کرده اند، گفت: مردم شریف اهواز و خوزستان به مثابه دژ مستحکم ایران اسلامی هستند.

وی با تأکید بر خدمت همه جانبه به مردم خوزستان برای رفع کامل مشکلات آنان افزود: متأسفانه امروز سیل برای مردم این سرزمین مشکلات زیادی را درست کرده است که جا دارد مسئولین چاره ای جدی برای رفع مشکلات آنها بیندیشند.

فرمانده سپاه قدس با اشاره به حضور تمام قد نیروهای مسلح در مناطق سیل زده بیان داشت: نیروهای مسلح فرزندان و خادمان مردم هستند و تا آخرین لحظات در کنار مردم باقی خواهند ماند.

وی خدمت به مردم را جهاد فی سبیل الله دانست و عنوان کرد: این جوانان به کمک شما مردم عزیز آمده اند؛ معتقدم که حتی اگر کسی به اندازه خیلی کم در این جریان خدمت داشته باشد و تنها با حضور و زیارت شما می تواند جهاد فی سبیل الله کند.

سرلشکر پاسدار سلیمانی با اشاره به اینکه انسان در برابر این مردم حادثه دیده خجالت زده می شود، افزود: عمده مشکلاتی که در حال حاضر مردم این منطقه دارند خراب شدن خانه ها و مزارع کشاورزی است که انشاء الله بزودی درست خواهد شد .

وی وفاداری و محبت زیاد را از خصوصیات بارز مردم خوزستان دانست و تصریح کرد: این بچه های پاسدار همه در دل مردم هستند و من به عنوان خادم شما از محبت شما خیلی سپاسگذارم.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به تهدیدات دشمن علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: من یک سپاهی ام و مردم دنیا بدانند این سپاه در دل  تک تک مردم ایران است.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات