خبرگزاری بسیج: حسن خلیل ‌آبادی عضو شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش در خصوص امضای طرح انفکاک شورای اسلامی شهر ری از شورای شهر تهران، ری و تجریش گفت: طرح استقلال شهر ری از مدیریت شهری تهران تقدیم هیات رئیسه مجلس شد.
کد خبر: ۹۱۲۹۱۵۷
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۷

وی اظهار داشت: طرح انفکاک مدیریت شهری ری از تهران، از سوی ۳۵ نماینده مجلس به امضاء رسیده و تقدیم هیات رئیسه مجلس شده است.

 خوشبختانه پیگیری همکارانمان برای استقلال شهر ری از مدیریت شهری شهرداری تهران در حال نتیجه دادن است و حق طبیعی و اساسی مردم شهر ری به آنها بازگردانده خواهد شد.

وی افزود: با توجه به اصل یکصد قانون اساسی امیدواریم یکایک نمایندگان عزیز به عنوان کسانی که پاسدار قانون اساسی هستند، این حقی که در قانون برای شهروندان ری در نظر گرفته شده و  اساسی‌ترین قانون کشور است را برای مردم شهر ری محقق سازند.

 با احقاق این حق مشکلاتی که از پیوستگی ری به شهر تهران برای مردم این دیارکهن ایجاد شده است، برطرف می‌شود و مردم ری اعتمادبه نفس و استقلال خود را بازمی‌یابند.

 امیدواریم بتوانیم عمران، آبادانی، پیشرفت و توسعه ری را رقم بزنیم و این شهر هشت هزار ساله تاریخی را که سه دوره هم پایتخت ایران بوده است، به جایگاه خود بازگردانیم.

 

 

 

ارسال نظرات