بخشی از فعالیت‌های قرار سازندگی خاتم الانبیاء در مناطق سیل زده پلدختر

هلدینگ تخصصی راه و شهرسازی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء با حضور در مناطق سیل زده پلدختر و معمولان، اقدامات شایسته‌ای برای بهتر شدنِ اوضاع منطقه انجام دادند.
کد خبر: ۹۱۲۹۱۶۰
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، یکی از بخش‌هایی که در روزهای پس از سیل به امداد و همدردی با مردم پلدختر و معمولان شتافت، هلدینگ تخصصی راه و شهرسازی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء بود.

از سوی این ارگان گروهی به سرپرستی مهندس ترابی؛ مدیر ایمنی و بهداشت و اقدامات تأمینی هلدینگ تخصصی راه و شهرسازی، به مناطق سیل‌زده اعزام شدند. مهندس ترابی درباره اقداماتی که این گروه اعزامی صورت داده، گفت: بیش از 35 دستگاه سنگین و نیمه سنگین راهسازی برای بازگشایی شریانهای اصلی و فرعی منتهی به پلدختر و معمولان به منطقه اعزام کرده‌ایم که به صورت شبانه روزی در دو اکیپ مجهز مشغول فعالیتند.

او ادامه داد: 1500 بسته فرهنگی ویژه کودکان در مناطق سیل زده تهیه و توزیع کرده‌ایم. همچنین 2 هزار بسته بهداشتی شامل لوازم بهداشتی، شوینده و بهداشت فردی خانم‌ها در شهر پلدختر و روستاهای تابعه تهیه و توزیع شد.

ترابی گفت: همچنین تهیه و توزیع 1500 بسته موادخوراکی شامل برنج، روغن، رب گوجه و... در ‌شهر پلدختر و روستاهای تابعه را انجام دادیم.

ترابی با اشاره به مشکلات بهداشتیِ منطقه تاکید کرد: ما محله به محله، روستا به روستا و منزل به منزل در شهر پلدختر و روستاهای تابعه مراجعه کردیم تا عوامل بیماری زا و بیماری های رایج در منطقه را شناسایی و نسبت به درمان موقت اهالی اقدام کنیم. این ماموریت با حضور 15 نفر از عوامل متخصص ایمنی و بهداشت هلدینگ تخصصی راه و شهرسازی و توزیع داروهای مورد نیاز تحت نظر پزشکان حاضر در منطقه انجام شد.

مدیر ایمنی و بهداشت و اقدامات تأمینی هلدینگ تخصصی راه و شهرسازی قرارگاه خاتم الانبیاء گفت: روزانه بیش از 4000 پرس غذای گرم در شهر پلدختر و روستاهای تابعه بین اهالی پخش می‌کنیم.

انت

ارسال نظرات