خبرهای داغ:
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود گفت: اعتماد به جوانان و بهره مندی از روحیه نشاط و استعداد جوانان در عرصه‌های مختلف پیشرفت و موفقیت در کار‌های مختلف را رقم خواهد زد.
کد خبر: ۹۱۲۹۱۸۷
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۶
نتیجه اعتماد به جوانان پیشرفت و موفقیت خواهد بودرضا مهدیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به اهمیت استفاده ار ظرفیت جوانان در جامعه امروزی، اظهار کرد: اگر از جوانان در عرصه‌های مختلف استفاده شود و به آنان اعتماد گردد آن‌ها با داشتن خلاقیت‌های بسیار و روحیه ونشاط دوران جوانی امور محوله را به خوبی انجام داده وما شاهد خروجی خوبی خواهیم بود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود با اشاره به اینکه جوانان در حوزه‌های مختلف فرهنگی و هنری فعالیت خوبی از خود نشان داده اند، بیان کرد:امروزه در خیلی از فضا‌های مهم کشور نیاز به اعتماد به جوانان در واگذاری بسیاری از مسائل داریم.
وی تصریح کرد:جوانان با تاسی از الگو قرار دادن حضرت علی اکبر (علیه السلام) به عنوان جوان مطیع میتوانند در حوزه‌های مختلف از تجربیات بزرگان و پیشکسوتان استفاده کنند.
مهدیان در ادامه با بیان اینکه با توجه به هفته جوان برنامه‌های بسیار خوبی برای جوانان در نظر گرفته شده است، افزود:برپایی جشن، برپایی نمایشگاه، برپایی همایش‌های سبک زندگی با موضوع جوان برتر و برگزاری نمایشگاه خط از جمله برنامه‌های این اداره است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود با اشاره به اینکه در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد سطح شهرستان نیز برنامه‌های ویژه هفته جوان برگزار می‌شود، گفت: تجلیل از جوانان برتر، استفاده از ظرفیت‌های جوانان در برگزاری برنامه‌ها و نصب بنر و پوستر ویژه هفته جوان از دیگر برنامه‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها