توزیع 50 هزار بسته غذایی به نیازمندان در ماه مبارک رمضان

رئیس اداره روابط عمومی واطلاع رسانی کمیته امداد استان یزد گفت: در ماه مبارک رمضان امسال 50 هزار کیسه همیان مولا برای دریافت بسته‌های غذایی اهدایی مردم نیکوکار به نیازمندان در محلات مختلف توزیع می‌شود.
کد خبر: ۹۱۲۹۲۲۴
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد،  مهدی نشاسته گر، رئیس اداره روابط عمومی واطلاع رسانی کمیته امداد استان یزد با اشاره به اجرای پویش مردمی باهدف تهیه بسته‌های غذایی برای محرومان در ماه مبارک رمضان گفت: از نیمه ماه مبارک رمضان تا پایان عید سعید فطر پایگاه‌های اطلاع‌رسانی و جذب کمک‌های مردمی فعال می‌شود و اطلاعات موردنیاز نیکوکاران و مسئولان در مورد نحوه مشارکت در برنامه‌های خیرخواهانه کمیته امداد در ماه مبارک رمضان از طریق این پایگاه‌ها ارائه می‌شود و در شب‌های قدر نسبت به ثبت‌نام از حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین اقدام می‌کنند.
وی افزود: در ماه مبارک رمضان امسال ۵۰ هزار کیسه همیان مولا برای دریافت بسته‌های غذایی اهدایی مردم نیکوکار به نیازمندان در محلات مختلف توزیع می‌شود.
نشاسته گر ادامه داد: این نهاد سعی دارد از تمامی ظرفیت‌های موجود به‌ویژه مراکز نیکوکاری، اداره اوقاف و امور خیریه، کانون مساجد، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، شورای اسلامی شهر و روستا، شورای زکات روستا‌ها و دهیاری‌ها برای خدمت‌رسانی بهتر به نیازمندان در ماه مبارک رمضان استفاده کند.
 وی بابیان اینکه این نهاد مصمم است در شب‌های قدر پنج هزار حامی نیکوکار را به جمع حامیان طرح اکرام و محسنین اضافه کند، ادامه داد: این پایگاه‌ها که در بهترین نقاط هر شهرستان با همکاری شهرداری مستقر می‌شوند در روز عید فطر نیز ازجمله پایگاه‌های اصلی در دریافت زکات فطریه و کفارات روزه‌داران هستند.
رئیس اداره روابط عمومی واطلاع رسانی کمیته امداد استان یزد بیان کرد: اجرای طرح مفتاح الجنه (حضور مسئولان و خیران در منازل نیازمندان)، برگزاری همایش شهرستانی‌های مقیم یزد و فعالیت ستاد‌های مردمی همچون گروه‌های جهادی و دانشجویی برای خدمت نیازمندان مناطق محروم از دیگر برنامه‌های پیشنهادی مورد نظر در ماه رمضان سال جاری است.
نشاسته گرز تاکید کرد: این نهاد سعی دارد از تمامی ظرفیت‌های موجود به‌ویژه مراکز نیکوکاری، اداره اوقاف و امور خیریه، کانون مساجد، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، شورای اسلامی شهر و روستا، شورای زکات روستا‌ها و دهیاری‌ها برای خدمت‌رسانی بهتر به نیازمندان در ماه مبارک رمضان استفاده کند.
وی با اشاره به الکترونیکی شدن پایگاه‌های کمیته امداد برای دریافت زکات فطریه و کفاره در روز عید سعید فطر گفت: در تعطیلات عید سعید فطر پایگاه‌ها و دفاتر این نهاد آماده دریافت زکات فطریه و کفارات مردم خداجوی استان به‌صورت نقدی و الکترونیکی هستند.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار