حجت الاسلام حمزه رازی پور، گفت: حضرت مهدی علیه السلام خلاصه فضائل تمام انبیاء و اوصیاست.
کد خبر: ۹۱۲۹۲۷۲
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام و المسلمین رازی پور در جمع کارکنان ناحیه مقاومت بسیج بن اظهار داشت: در دوران زندگی امام حسن عسكری علیه السلام در سامرا، خلفای عباسی شرایط بسیار سختی برای امام فراهم آورده بودند كه امكان دیدار مستقیم مردم با آن حضرت میسر نبود و از این رو بر فشارها و سخت گیری‏ها نسبت به امام حسن عسكری علیه السلام افزوده شد، تا شاید با ترور فیزیکی ایشان از تولد حضرت مهدی و تداوم امامت جلوگیری شود.

وی، ادامه داد: بر خلاف برنامه ریزی ها و پیشگیری های دقیق و پی‏در‏پی دشمنان، مقدمات ولادت حضرت مهدی علیه السلام آماده شد و توطئه های ستمگران راه به جایی نبرد.

رازی پور، افزود: با توجه به روایات موجود درباره ولادت حضرت مهدی علیه السلام، مهم‏ترین فلسفه مخفی بودن ولادت امام زمان علیه السلام مصون ماندن ایشان از خطرات و تهدیدات دشمنان اسلام است، كه به لطف الهی دشمن در این راستا ناكام ماند و  در نیمه شعبان چشم جهانیان و شیعیان به نور آن حضرت روشن گردید.

وی، تاكید كرد: منتظر واقعی امام زمان باید خود را متخلق به اخلاق الهی نموده و با كارهای مورد پسند خداوند متعال دل امام زمان را شاد نماید و سعی كند در حد توان خود، زمینه را برای ظهور آن حضرت آماده كند.

این کارشناس مسایل دینی و مذهبی در پایان به ویژگی های موعود و منجی آخرالزمان اشاره کرد و گفت: حضرت مهدی علیه السلام خلاصه فضائل تمام انبیاء و اوصیاست.

ارسال نظرات