رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد البرز با اشاره به اینکه 1 میلیارد تومان کمک نقدی توسط مردم در مساجد استان جمع آوری و ارسال شد، تصریح کرد: البرز 1009 مسجد و 14 مصلی دارد که اطلاعات ارسالی هر کدام از آنها نشان می دهد اقلام زیادی جمع آوری شده است و این روند همچنان ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۹۱۲۹۲۸۷
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان البرز درباره طرح جهاد همبستگی ملی سازمان بسیج در قالب هر مسجد ساخت یک خانه برای سیل زدگان ، گفت: در حال حاضر در مساجد کالا و وجه نقد برای کمک به سیل زدگان جمع آوری می شود. 

 مساعدت 1009 مسجد استان البرز به سیل زدگان کشور ادامه دارد/ سپاه شبکه کمک های مردمی را انسجام داد
حجت‌الاسلام علیرضا سعیدی اجرای طرح هر مسجد ساخت یک خانه برای سیل زدگان در البرز را مستلزم دریافت مصوبه شورای سیاست گذاری دانست و افزود: موافق اجرای طرح مذکور هستیم، البته تا کنون  بیش از 100 کامیون کالا در قالب مواد غذایی، پوشاک و ... به استان های سیل زده کشور ارسال شده است.  
 
وی اظهار داشت: غالب مساجد به صورت خودجوش نسبت به جمع آوری اقلام برای کمک به سیل زدگان اقدام کردند و بعضا برای وسیله نقلیه از ما تقاضای همکاری داشتند، البته برخی مساجد به صورت متمرکز کالاهای خود را از مرکز به مناطق سیل زده ارسال کردند اما در حال حاضر بیش از 100 کامیون اجناس به لرستان و خوزستان صرفا از طرف مساجد البرز کمک شده است.  
 
حجت الاسلام سعیدی با اشاره به اینکه 1 میلیارد تومان کمک نقدی توسط مردم در مساجد استان جمع آوری و ارسال شد، تصریح کرد: البرز 1009 مسجد و 14 مصلی دارد که اطلاعات ارسالی هر کدام از آنها نشان می دهد اقلام زیادی جمع آوری شده است و این روند همچنان ادامه خواهد داشت.  

مساعدت 1009 مسجد استان البرز به سیل زدگان کشور ادامه دارد/ سپاه شبکه کمک های مردمی را انسجام داد
 
وی گفت: لوازم خانگی در حال حاضر برای کمک به سیل زدگان در دستور کار است و باید رویه جمع آوری اقلام به این سمت هدایت شود زیرا در مرحله نخست تامین مایحتاج اولیه و لایروبی خانه ها ضرورت داشت اما امروز در بخش های معمولان و شهرهای اطراف این عملیات در حال اتمام بوده و باید تامین فرش، یخچال و ... را با جدیت دنبال کرد.  
 
رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان البرز در خاتمه با اشاره به اینکه در بعدکمک های مردمی، حضور سپاه حضور جدی تری بود و سپاه توانست به شبکه کمک های مردمی نظم و انسجام خوبی ببخشد خاطر نشان داشت: معتقد هستم مساعدت های مالی و معنوی مردم در قالب حضور در کنار سیل زدگان یا ارسال اقلام کمکی به مراتب بیشتر از کمک رسانی دولت بود. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها