سرهنگ منوچهر ذوالفقاری، آرمان پاسداران را پاسداری از رسالت فرهنگ عاشورا در عصر جاهلیت مدرن دانست.
کد خبر: ۹۱۲۹۲۹۸
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛  سرهنگ پاسدار منوچهر ذوالفقاری با تبریک اعیاد شعبانیه و سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوم اردیبهشت 1358 به فرمان حضرت امام خمینی(ره) گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسالمی با حفظ آمادگی همه جانبه، برای مقابله با تهدیدات جبهه استکبار جهانی و دشمنان انقلاب اسلامی یکپارچه و متحد هستند.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری، پیوند عمیق پاسداران انقلاب اسلامی با فرهنگ عاشورا را یادآورشد و افزود: نامگذاری روز میلاد حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) به عنوان روز پاسدار نشان دهنده این نکته است که پاسداری از ارزش های اسلامی و دستاوردهای انقلاب نیازمند سرمشق قرار دادن حضرت سیدالشهداء علیه السلام  و مکتب عاشوراست و سپاهیان در عرصه های مختلف 40 سال گذشته انقلاب نشان دادند که بر این عهد و پیمان باقی مانده اند.

وی، ادامه داد: مقابله و خنثی سازی فتنه های گوناگون دشمنان، حضور و جانفشانی در هشت سال دفاع مقدس، دفاع از حرم آل لله با پشتیبانی جبهه مقاومت و مبارزه با جریانات تروریستی تکفیری - سلفی ، خدمت رسانی به مردم و نقش آفرینی بی بدیل در حوزه سازندگی و عمران و همچنین مردم یاری و مردم داری در حوادث غیرمترقبه و سیل و زلزله، گوشه هایی از کارنامه درخشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ایثارگران و جانبازان صبور،  مجموعه ا‌ی از رشادت‌ها و مجاهدت‌هایی هستند که آرمان آنها پاسداری از رسالت حسین بن علی(علیه السلام ) بزرگ پاسدار اسلام، و فرهنگ عاشورا در عصر جاهلیت مدرن است.

وی، با اشاره به شاخصه های پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: بصیرت، ولایتمداری، شجاعت، ایثارگری و از خودگذشتگی از ویژگی های بارز پاسداران انقلاب اسلامی به شمار می رود.

این مقام مسئول، با اشاره به انواع و اقسام جنایات و اقدامات  دولتمردان آمریکایی در اقصی نقاط دنیا، قرار دادن نام سپاه در فهرست سازمان های تروریستی از سوی ترامپ را اقدامی خبیثانه و نابخردانه دانست و گفت: نهاد مقدس سپاه در قلب آحاد ملت بزرگ ایران اسلامی جای دارد و جبهه مقاومت مردمی برابر استکبار در منطقه و جهان شکل گرفته است.

ارسال نظرات