به همت بسیج اساتید استان قزوین برگزار شد

نشست بررسی راهکارهای ورود بسیج اساتید در گام دوم انقلاب

اولین نشست شورای بسیج اساتید استان قزوین در سال ۹۸ با موضوع بررسی راهکارهای ورود کانون‌های بسیج اساتید در گام دوم انقلاب برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۲۹۳۱۶
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، در اولین جلسه نشست شورای بسیج اساتید استان قزوین در سال 98 که با حضور مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان قزوین  برگزار شد، به راهکارهای ورود کانون‌های بسیج اساتید در راستای عملیاتی شدن گام دوم انقلاب پرداخته شد.

دراین نشست ابتدا مسئول بسیج اساتید استان ضمن بیان خیر مقدم و تبریک سال نو و اعیاد پیش رو و ولادت بابرکت حضرت علی اکبر سبط النبی علیه السلام  رئوس مطالب  جلسه را بیان کرد  و سپس حجت الاسلام حیدری به بیان حدیثی از امام رضا علیه السلام درباره صفات و رفتار مومنان و شرح این حدیث گرانمایه پرداخت.

در ادامه امیدی به بحث درباره مسائل روز و اینکه چرا سپاه تحریم شد پرداخت و گفت : آمریکا از ابتدای انقلاب از سپاه ضربه خورده و همیشه در مسیر انقلاب سپاه ضربه‌گیر نظام بوده  است، در جریان‌های اول انقلاب و جنگ تحمیلی و طبس و ترور شخصیت‌ها و... این سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده که جان نثاری داشته است .

ایشان افزود:مقابله به مثل ایران برای آمریکا گران تمام می‌شود زیرا در کشورهایی که متحد ما هستند دیگر آمریکایی‌ها جایی نخواهند داشت.

در انتها اساتید نقطه نظرات خود را راجع به نحوه اجرای بیانیه گام دوم انقلاب بیان کردند و در پایان  مسئول بسیج اساتید استان  نکات  ارائه شده راجمع بندی و  پیشنهاد اجرایی کرد.

منبع:روابط عمومی بسیج اساتید استان قزوین

ارسال نظرات
آخرین اخبار