خبرهای داغ:
مراسم جشن میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) با سخنرانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سنقر و مولودی خوانی کربلایی احسان جهانگیری و با حضور پاسداران پاوه و گردان امام حسین(ع) و نیروهای وظیفه در حسینیه سپاه ناحیه سنقر برگزار گردید.
کد خبر: ۹۱۲۹۳۵۳
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سنقر، جشن میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) با سخنرانی حاج آقا کماسی مسئول نمایندگی ولی فقیه و مولودی خوانی کربلایی احسان جهانگیری با حضور پاسداران ناحیه و گردان امام حسین(ع) و نیروهای وظیفه در حسینیه سپاه ناحیه سنقر برگزار گردید.

در ادامه حجت الاسلام حاج آقای کماسی ضمن تبریک فرارسیدن نیمه شعبان و میلاد امام زمان (عج) بیان داشتند در برخی روایات شب نیمه شعبان مقایسه شده با شب قدر و توصیه شده است که مومنین در این شب احیاء بدارند و دعا در این شب مستجاب است ایشان در ادامه ضمن بیان شباهت تولد امام زمان (عج) با تولد حضرت موسی (ع)گفتند: وظیفه شیعیان و معتقدان به منجی آخرالزمان ،دعا برای فرج و انتظار است ،انتظاری که توأم باشد با آماده ساختن خود و جامعه برای سربازی امام زمان(عج)در زمان ظهورباشد.

 

وی عنوان نمودند:دلیل سردرگمی دشمنان در توطئه های مکرر علیه نظام اسلامی و سپاه این است که نظام اسلامی به رهبری امام حسین انقلاب و پشتوانه مردم و نهادهای انقلابی مثل سپاه زمینه را برای ظهور حضرت ولی عصر(عج)فراهم نماید.

ارسال نظرات