نماینده ولی فقیه لرستان گفت:لرستان ظرفیت های بسیاری دارد که دولت می تواند در زمینه هدایت سرمایه گذاران کمک کند و یار و یاور مردم استان باشد.
کد خبر: ۹۱۲۹۳۵۵
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، آیت‌الله سید احمد میرعمادی امروز در جلسه ستاد بحران استان لرستان با اشاره به اینکه علاوه بر دستگاه‌های دولتی، سپاه، بسیج، ارتش، نیروی انتظامی و طلاب نیز خدمات ارزشمندی در مناطق سیل‌زده انجام دادند که می‌توان از این ظرفیت برای حل مشکلات جامعه استفاده کرد. اظهار داشت: تدبیر مقام معظم رهبری برای جبران خسارت سیل امید بخش است و پیگیری و تماس‌های مجدانه رئیس جمهور نیز باعث دلگرمی مردم شده بود.

وی خطاب به رئیس جمهور بیان کرد: خسارات رخ داده و گزارش‌ها به شما ارائه شده و ما انتظار داریم شما دستور دهید دستگاه‌ها اجرایی برنامه‌های بازسازی و جبران خسارت را به صورت مشخص ارایه دهند.

نماینده ولی فقیه لرستان افزود: برنامه زمان‌بندی در بخش‌های مختلف تعریف شود لذا دستور رئیس‌جمهوری در این ارتباط اطمینانی به مردم بوده چرا که اکنون معیشت و زندگی مردم دچار دغدغه است.

وی بیان کرد: بعد از رفتن امدادگران و مجموعه، مردم چون آسیب مالی جدی دیده‌اند و هم صدمات روحی متحمل شده‌اند انتظار پیگیری دارند. 

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: مشکل اصلی مردم استان بیکاری است و ما انتظار نداریم در این شرایط کشور کارخانه جدید ایجاد کنید اما زمینه مشارکت مردم در ایجاد فرصتی شغلی را فراهم کنید.

آیت الله میرعمادی عنوان کرد: لرستان ظرفیت های بسیاری دارد که دولت می تواند در زمینه هدایت سرمایه گذاران کمک کند و یار و یاور مردم استان باشد. 

وی افزود: شاخص‌های استان در زمینه‌های مختلف در مقایسه با استانها مناسب نیست لذا انتظار داریم لااقل به حد میانگین کشور برسانید؛ زمین‌های آبی و تخصیص آب به میانگین برسد و یک سد بزرگ احداث شود که برای استانهای دیگر هم رفع خطر می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات