حجت الاسلام والمسلمین رحمانی گفت: حرکت های دشمن باعث نفوذ بیشتر سپاه در قلب مردم و ملت های مظلوم جهان شد.
کد خبر: ۹۱۲۹۳۵۹
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ امام جمعه شهر بلداجی در جمع رزمندگان تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام با تبریک اعیاد شعبانیه و فرارسیدن میلاد حضرت مهدی(عج) و گرامیداشت روز پاسدار و همچنین سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،  گفت: به لطف خداوند متعال سپاه در قلوب مردم جای دارد.

حجت الاسلام والمسلمین رحمانی، دشمنان ایران اسلامی را از احمق ها برشمرد و افزود: در شرایطی که سپاه پاسداران درگیر یک پدیده اجتماعی و کمک رسانی به سیل زده ها بود و همچنین در روز ولادت باسعادت امام حسین (علیه السلام) و روز پاسدار، آمریکا خواست سپاه را تضعیف کند؛ ولی به حول و قوه الهی مردم همیشه در صحنه، به میدان آمدند و نقشه های شوم دشمنان را نقش بر آب کردند.

مدیر حوزه های علمیه خواهران استان با بیان اینکه حرکت های دشمن باعث نفوذ بیشتر سپاه در قلب مردم و ملت های مظلوم جهان شد، گفت: این حرکت لازم بود، چون جوانان گام های چهل ساله دوم انقلاب را تحویل می گیرند و باید امید مردم به این نهاد مقدس بیشتر می شد.

وی افزود: رسیدن به آرمان های گام دوم و ورود انقلاب اسلامی به مرحله خودسازی نیازمند تقویت بیش از پیش نیروهای انقلاب از جمله نهادهای انقلابی همچون سپاه و حضور آنها در صحنه می باشد.

رحمانی خاطرنشان کرد: چهره واقعی آمریکا را باید در وجود ترامپ یافت، که آمریکا اصلا قابل اعتماد نیست و تنها خودش را صاحب قدرت می داند و جز منابع خودش چیز دیگری برایش مهم نیست.

وی در پایان اقدام مذبوحانه رئیس جمهور آمریکا در اعلام سپاه بعنوان سازمان تروریستی خارجی را محکوم کرد و گفت: خداوند سپاه را با این حرکات دشمنان انقلاب اسلامی، بیش از پیش عزیز کرد.

ارسال نظرات