غیور مردان بی ادعا برای پا برجا ماندن نام ایران و ایرانی و به خاطر حفظ ناموس و وطن، جان عزیز و ارزشمند خود را در طبق اخلاص نهاده تا همچون مایی در زیر چتر امنیتی که دستان آهنین آنها بر سر ما گسترانیده است در کمال امن و آرامش زندگی کنیم.
کد خبر: ۹۱۲۹۳۶۰
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۱

دستان آهنینی که چتر امنیت را گسترانیده است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، از مولایمان علی(ع)، امنیت و آزادی را دو نعمت بزرگ معرفی نموده اند که وقتی انسان این دو را از دست می دهد، قدر و ارزش آن ها را درک می کند. امروزه این وظیفه مهم و اساسی بر دوش کسانی است که نامشان مزین به عنوان «سربازان گمنام امام زمان(عج)» است. مجاهدانی خاموش که مدال ارزشمند سربازی امام زمان(عج) را از امام راحل (ره) هدیه گرفته اند و اتصال اعتقادی آنها به ولایت فقیه و تعلق خاطر نیروهای خدوم و ایثارگر وزارت اطلاعات به ساحت امامت و ولایت است که همواره نگاه تکریم و زبان تجلیل جامعه در قبال ایثارگری ها و خدمات جهادی آنها را به دنبال دارد.

این غیور مردان  بی ادعا برای پا برجا ماندن نام ایران و ایرانی و به خاطر حفظ ناموس و وطن، جان عزیز و ارزشمند خود را در طبق اخلاص نهاده تا همچون مایی در زیر چتر امنیتی که دستان آهنین آنها بر سر ما گسترانیده است در کمال امن و آرامش زندگی کنیم.

سربازان گمنام امام زمان (عج)، برگزیدگانی هستند، اسوه رشادت و اسطوره دلاوری؛ همیشه جاویدانانی که در خاور بی ثبات میانه، مغرورانه و با صلابت، کشتی امنیت را در دریای طوفانی به ساحل عزت و شرافت می رسانند. سرافرازانی که لباس سربازی امام زمان (عج) را بر تن می کنند و گوش دل را  به ولی امر زمان می سپرند و خود چون ملائک دیده نمی شوند اما سایه ابر رحمتشان بر سر همگان است.

مبارزان نستوهی که به واسطه همکاری و همدلی و انجام درست ماموریت های پیچیده و سخت فیزیکی و سایبری ضمن حفظ مام وطن از حملات دشمنان و حفظ جان و مال و ناموس مردم، زمینه میزبانی از سرمایه های کلان سرمایه گذران خارجی را نیز فراهم می آورند و شکوفایی اقتصادی ایران نیز در بستر امنی که این مجاهدان خاموش ایجاد کرده اند به  سرانجام خواهد رسید.

خداوند را هزار مرتبه شاکریم که ما را به نعمت برخورداری از سربازان و مجاهدان فی سبیل الله متنعم کرده و امروز در سایه  سار ایثار آنها در امنیت کامل به سر می بریم. از همین روی سی و یک سال مجاهدتشان را می ستاییم چرا که به لطف همین پایمردی ها، اقتدارو صلابت این مبارزان و مجاهدان است که وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران، دل دشمنان را به لرزه درآورده، فرصت دسیسه را از آنها سلب کرده و مایه آرامش مردم ما شده است.

ضمن تبریک صمیمانه این  هفته  ارزشمندبه سربازان گمنام  امام  زمان (عج)  برای ادامه توفیقات  روز افزون آنها در راه دراز و  پرخطری که  در پیش روی دارند، دعا می کنیم. امید که همواره  در ظل توجهات حضرت دوست باشند. آمین...

ارسال نظرات