رئیس جمهور ایران در جمع مردم سیل‌زده معمولان و پلدختر گفت: همه مسئولیت بازسازی و نوسازی مناطق سیل‌زده برعهده وزیر کشور است و این که می‌گویند دولت بعد از چند روز از مناطق سیل‌زده می‌رود را باور نکنید.
کد خبر: ۹۱۲۹۳۶۲
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت‌الاسلام حسن روحانی ظهر امروز در جمع مردم سیل‌زده پلدختر گفت: زمان وقوع سیل شب بود و همه ما نگران شما مردم بودم و سلامت شما همه ما را خوشحال کرد گرچه شما خسارت بسیار سنگینی دیدید.

 

وی  با اشاره به اینکه این جا جزو سرزمین‌های دفاع مقدس است و ما در بسیاری از اوقات در مسیر خوزستان از این مکان عبور می‌کردیم.افزود:  مردم لرستان و پلدختر  مردمانی فداکار، ایثارگر و ولایی  هستند و  امشب شب ولادت منجی عالم بشریت  است و دست توسل ما به سوی آن کسی است که ایران و جهان را نجات خواهد داد  وامروز هم در سایه توجهات آن حضرت می‌باشد که ایران ما در برابر همه مشکلات ایستادگی کرده است.

 

رئیس جمهور با اشاره به اینکه  مردم در این حادثه مهربانی، برادری و و ایثار خودشان را به خوبی نشان دادند افزود: ارتش، سپاه، بسیج، نیروهای مردمی، علما و روحانیت همه برای خدمت به شما به این منطقه آمدند  و من در همین جا اعلام می‌کنم که مسئولیت بازسازی و نوسازی همه مناطق ویران شده برعهده وزیر محترم کشور است.

 

وی عنوان کرد: من در این جا به وزیر کشور دستور می‌دهم که پلدختر، معمولان و روستاهای آسیب دیده این منطقه که خسارات بسیار سنگینی بر آن وارد شده را در اولویت برنامه خودش قرار بدهد.

 

روحانی تصریح کرد: ان شالله قرار گاه بازسازی و سازندگی ابتدا زمین‌های لازم را خریداری و بلافاصله شروع به ساختن منازل تخریب شده کند.

 

وی از تدابیر اندیشیده‌شده برای کشاورزان، دامداران و تولیدکنندگان گفت و ادامه داد: من به مهندس تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی می‌گویم که مردم پلدختر و مردمی که در دوران ۸ سال دفاع مقدس تلاش و فداکاری کردند، امروز خواستار آن هستند که دولت با همه توان در کنارشان باشد.

 

روحانی با اشاره به نیمه شعبان و ولادت حضرت ولی‌عصر(عج) خطاب به مردم سیل‌زده پلدختر و معمولان بیان داشت: من در شب میلاد امام زمان(عج) به شما قول می‌دهم که دولت در کنار شما خواهد بود و این که بگوییم دولت بعد از چند روز این مناطق را رها می‌کند اشتباه است و ما به صورت روزانه و هفتگی پیگیر وضعیت شما هستیم و تا زمانی که وضعیت زندگی‌تان به حالت عادی برگردد در کنار شما خواهیم بود.

 

وی تمام فکر و تلاش رهبر معظم انقلاب برای  است مردم سیل‌زده سخن گفت و خاطرنشان کرد: فکر و ذهن رهبری بازسازی  و بهبود وضعیت زندگی شما است و به زودی شرایط زندگی را مهیا می‌کنیم وهمه مسئولان استان در کنار شما خواهند بود و خیالتان راحت باشد.

 

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات