درهشتمین یادواره شهدای ابهر،امام جمعه این شهرستان با مدیر کل صدا وسیمای مرکز زنجان دیدار وبه گفت وگو پرداختند.
کد خبر: ۹۱۲۹۳۸۶
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج؛مدیرکل مرکز در دیدار اعضای هشتمین یادواره 400 شهید ابهر و شناط هدف از برگزاری یادواره های شهدا را شناخت بیشتر ابعاد شخصیتی این عزیزان و الگوسازی و انتقال مفاهیم و ارزشهای دفاع مقدس به نسل های آتی برشمرد و افزود:  شهیدان انسانهای برگزیده ای بودند که با خدا عهد بستند و هیچ مقامی را بجز شهادت نپذیرفتند و ثابت کردند که دین و ارزش های دینی برای آنها باارزش تر از همه چیز است. 

محسن لطیفی عزت و سربلندی  امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مرهون مجاهدت شهدا عنوان کرد وگفت: تا زمانی که رایحه و شمیم شهدا در جامعه ساری و جاری است کشورمان پاینده و بالنده در مسیر پیشرفت، عزت و استقلال طی طریق خواهد کرد.

وی پرداختن به ایثار عظیم شهدا در دوران دفاع مقدس را از سرفصل های اصلی برنامه سازی رسانه استانی برشمرد و افزود: هراندازه که به شهیدان و اخلاص بی بدلیشان پرداخت شود، همان اندازه روحیه ایثار و ایمان در جامعه نهادینه خواهد شد و در همین راستا صداوسیمای مرکز زنجان آماده پوشش کامل رسانه ای این یادواره است.

 در ادامه،امام جمعه شهرستان ابهر نیزضمن تشکر از توجه کامل رسانه استانی به مفاهیم اعتقادی و فلسفه ایثار، راه شهدا در حفظ و حراست از ایران اسلامی را راه انبیاء و صالحین دانست و افزود: انقلاب اسلامی ایران برگرفته از قیام عاشورای حسینی است وشهدا هم در مسیر حرکت اباعبداله الحسین(ع) خون پاکشان را نثار نهال نوپای انقلاب کردند.

حجت الاسلام رحیمی ترویج فرهنگ شهادت را ضامن سلامت جامعه در هجمه تبلیغاتی دشمنان دانست و از تلاش رسانه استانی در مواجهه با شبخون فرهنگی دشمن تجلیل کرد.

وی از پوشش مطلوب یادواره شهدای ابهر و شناط در سالهای گذشته تشکر و قدردانی کرد .

 

ارسال نظرات