خبرهای داغ:
به همت حوزه بسیج دانشجویی حضرت بقیه‌الله(عج) دانشگاه پیام‌نور مرکز همدان نشست پرسش و پاسخ دانشجویان مرکز همدان با مسئولان شهر همدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۲۹۴۷۴
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۸

نشست پرسش و پاسخ دانشجویان پیام نور همدان با مسئولانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، به همت حوزه بسیج دانشجویی حضرت بقیه‌الله(عج) دانشگاه پیام‌نور مرکز همدان نشست پرسش و پاسخ دانشجویان مرکز همدان با حضور دکتر صفایی رئیس دبیرخانه منطقه ۴، دکتر شاملو رئیس پیام نور مرکز همدان، صوفی شهردار همدان ‌و سرهنگ کامران گردان رئیس شورای شهر همدان، بسیج دانشجویی، انجمن‌های علمی، کانون‌های مرکز همدان و جمعی از کارکنان دانشگاه پیام نور استان و مرکز همدان برگزار شد.

در این نشست دانشجویی موضوعاتی با محوریت مسائل و مشکلات دانشگاه و دانشجویی از جمله اتوبوس، پارکینگ دانشگاه، پل هوایی، سرعتگیر ورودی شهر در سه راه فرهنگیان، ساخت مقبره شهید در دانشگاه و مسائل علمی مربوط به تفاهم‌نامه انجمن‌ها مطرح شد.

از دیگر موضوعات طرح شده مسائل و معضلات شهری و شهروندی از قبیل پروژه‌های نیمه تمام شهری، شفافیت کاری(در همه ابعاد) در شورای شهر و شهرداری و...، جوان‌گرایی در کارها طبق‌ گام دوم انقلاب، قرار دادن یک تایمر در کنار هر پروژه و مشخص شدن زمان دقیق اتمام آن و... بود.

در ادامه نشست صوفی شهردار همدان و سرهنگ گردان رئیس شورای شهر همدان متعهد شدند که یک ایستگاه اتوبوس کنار دانشگاه راه‌اندازی شود، پارکینگ دانشگاه نیز در چند روز آینده آماده بهره‌برداری و استفاده دانشجویان قرار گیرد و همچنین قول دادند ساخت اِلمان برای مقبره شهیدوالامقام را نیز فراهم کنند.
در پایان نیز مسئولین دانشگاه و شورای شهر و اعضای بسیج دانشجویی و... از مسیر عبور و مرور و پارکینگ دانشگاه بازدید میدانی‌ کردند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات