خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه:

منتظر واقعی کسی است که پیرو ولایت باشد

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در آیین گرامیداشت نیمه شعبان، بهترین راه خشنود سازی حضرت ولی عصر(عج) را پشتیبانی از ولایت عنوان و بیان کرد: منتظر واقعی کسی است که پیرو ولایت باشد و پیروی از ولایت، مانع از انحراف می شود.
کد خبر: ۹۱۲۹۵۱۴
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن امیرنژاد ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، نیمه شعبان را از با ارزش ترین شب های خاص نزد خدا خواند و گفت: میلاد امام زمان، بر اهمیت این شب افزوده است و دعا، احیا و روزه آن بسیار مورد تاکید است.

   وی با بیان اینکه ثمره زحمات تمامی پیامبران با ظهور حضرت ولی عصر(عج) حاصل خواهد شد، حکومت آن حضرت را یک حکومت جهانی عدالت گستر و استکبار ستیز دانست و افزود: با ظهور ایشان فرامین الهی در جهان، عملیاتی خواهد شد.

حجت الاسلام امیرنژاد اظهار کرد: بهترین عمل در عصر کنونی، زمینه سازی برای ظهور حضرت است و خودسازی، خودیاری برای جوامع بشری، حل نشدن در فساد محیط، و حرکت در مسیر رضای حضرت بقیه الله را از جمله اعمال زمینه ساز عنوان کرد.

وی انتظار فرج را آماده باش کامل سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و ... دانست و افزود: باید اعمال و رفتارمان به گونه ای باشد که حضرت از دیدن پرونده اعمالمان ناراحت نگردد.

   آیین گرامیداشت خجسته سالروز میلاد پربرکت حضرت صاحب الزمان(عج) با شرکت کارکنان رسمی و وظیفه در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها