مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ حضرت علی اکبر(ع) سیستان گفت: امروزه سپاه نه تنها در میان مردم شریف ایران محبوب است بلکه در جهان مایه امید برای مستضعفان است و مظلومان جهان برای رهایی از ظلم چشم امید به سپاه پاسداران دارند .
کد خبر: ۹۱۲۹۵۲۹
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱

حجت الاسلام محمد یزدانیان، مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ حضرت علی اکبر(ع) سیستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زابل گفت: امروز جنایات آمریکا بر کسی پوشیده نیست و روز به روز بیش از پیش چهره واقعی اش بر دیدگان جهان محرز و روشن می گردد.

وی افزود: مردمان شریف ایران اسلامی هیچ گاه سیاهه جنایات آمریکا را فراموش نخواهند کرد و امروزه نسل جدید که بیشترین هزینه در عملیات‌های روانی دشمن برای به اشتباه انداختن در محاسبات حق و باطل برای این نسل هزینه می شود نسبت به جوانان اوایل انقلاب بهتر و با عمق بیشتر چهره منحوس آمریکا و صهیونیسم و نوکران آن‌ها را می شناسند.

حجت الاسلام یزدانیان ادامه داد: اقدام احمقانه آمریکا بر علیه سپاه پاسداران نشان‌دهنده حقانیت اقدامات این سازمان مقدس در راستای وظایف آرمانی می‌باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ حضرت علی اکبر(ع) سیستان تصریح کرد: مجاهدات و ایثار و خدمات سپاه پاسداران انقلاب امروزه بر همگان مکشوف و معلوم است.

این مسئول بیان کرد: اقدامات مجاهدانه و مخلصانه سپاه پاسداران در عرصه‌های امنیت در حوزه‌های برون مرزی و درون مرزی، در حوزه‌های خدماتی، در عرصه‌های علمی، اقدامات عالمانه و به وقت در راستای مقابله با تحریم‌های دشمنان، خدمات در راستای مقابله با ابزار‌های اقتصاد شکن و ... خودنمایی می کند.

یزدانیان ادامه داد: طبیعی است که آمریکا وجود بازدارنده سپاه را در اجرای سیاست‌ها خبیثانه خود برنتابد و با چنین اقدامات کوری سعی در محدود کردن سپاه داشته باشد، ولی غافل از این است که سپاه در طی این سال‌ها از بدو شکل گیری تا حال هیچ گاه عملکرد خود را بر مبنای امکانات عملیاتی نکرده است که حال با تحریم و این برچسب‌ها دچار مشکل شود.

وی اظهار داشت: امروزه سپاه نه تنها در میان مردم شریف ایران محبوب است بلکه در جهان مایه امید برای مستضعفان است و مظلومان جهان برای رهایی از ظلم چشم امید به سپاه پاسداران دارند.

حجت الاسلام یزدانیان در پایان با تاکید بر این مطلب که امروزه دیگر سپاه  پاسداران انقلاب اسلامی محدود به مرز‌های ایران نیست و این اقدامات کور راه بجایی نخواهد برد خاطر نشان کرد: شاید سیاست مداران آمریکایی و صهیونیسم در محاسبات پوچ خود چنین می‌پنداشتند که با این اتهام سبب بروز اختلاف در ملت شریف ایران نسبت به سپاه خواهند شد، ولی با این اقدام خود سبب جلوه نمایی نقطه وحدت تمامی جریانات سیاسی نسبت به سپاه شدند.
ارسال نظرات